بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دین بیل گیتس

خودکشی پسر بیل گیتس

آیا داستان خودکشی پسر بیل گیتس حقیقت دارد و یا شایع ای بیش نیست؟ بیل گیتس تنها یک پسر به نام روری جون گیتس دارد که در سیاتل ، واشنگتن متولد شد. او دومین فرزند پدر و مادرش است. او دو خواهر دارد. خواهر بزرگترش به نام جنیفر کاترین گیتس و خواهر کوچکتر به نام فیبی ادل گیتس. پس از اتمام تحصیلات دبیرستان ، در دانشگاه دوک تحصیل کرد و در آنجا مدرک خود را در رشته علوم کامپیوتر و اقتصاد گرفت. سپس به مدرسه تجارت Fuqua پیوست و در آنجا مدرک MBA خود را به پایان رساند. و اکنون در غید حیات است و داستان خودکشی وی شایع ای بیش نیست

دین بیل گیتس

بیل گیتس متولد ۱۹۵۵ در سیاتل ، واشنگتن ، در خانواده ای مسیحی بزرگ شد. او با حضور در یک کلیسای خاص بزرگ شده است، که اکنون شکل منقرض شده از پروتستانتیسم است. اما به نظر می رسد بیل ایمان خود را در بزرگسالی حفظ نکرد. در سال ۱۹۹۵ در سن ۴۰ سالگی ، گیتس با دیوید فراست در مورد موضوع دین مصاحبه کرد و به آن گفت:”من کسی نیستم که به طور منظم به کلیسا می روم. عناصر خاص مسیحیت چیزی نیست که من به آن اعتقاد زیادی دارم. از نظر انجام کارها ، من یک رویکرد نسبتاً علمی برای علت وقوع و چگونگی وقوع اتفاقات دارم. من نمی دانم خدا هست یا نه. “

در سال ۲۰۱۴ ، جف گودل از رولز استونز از بیل پرسید که آیا کارهای خیریه او نظرات وی را در مورد دین تغییر داده است؟ بیل پاسخ داد:”من فکر می کنم سیستم های اخلاقی دین فوق العاده مهم هستند. ما فرزندان خود را به شیوه ای مذهبی تربیت کرده ایم. آنها به کلیسای کاتولیک رفته اند که ملیندا به آن می رود و من در آن شرکت می کنم. اکنون علم بخشی از قلمرویی را که دین پر می کرد ، پر کرده است »

بنابراین می توان نتیجه گرفت که گیتس رویکردی انعطاف پذیر نسبت به دین دارد. او خود را مسیحی طبقه بندی می کند و معتقد است که اعتقاد به خدا منطقی است. اگرچه او موافق این است که دین دارای فضیلت است ، اما ترجیح می دهد به حقایق مطلق تکیه کند و علم اولین نقطه تماس او است.

درآمد بیل گیتس در ثانیه

در هر ثانیه ای که با یک پلک برهم زدن میگذرد، ۲۵۰ دلار به درآمد بیل گیتس افزوده می‌شود؛ فکرش را بکنید این رقم برای یک فرد عادی حتی غیر قابل تصور است. به عبارت دیگر درآمد او در هر دقیقه ۱۵ هزار دلار و روزانه ۲۰ میلیون دلار است. اگر بیل گیتس را به تنهایی به یک کشور مستقل تشبیه کنیم او سی‌وهفتمین کشور ثروتمند جهان است. با این همه، او کسی است که کسر بزرگی از این درآمد شگفت‌انگیز را صرف بهبود وضعیت محرومان و زندگی شرافتمندانه‌تر در این کره خاکی می‌کند و همواره به فکر تهی دستان و فقرا است.

  • ۰۰/۰۷/۰۷
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی