بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قانون جذب

قانون جذب را میشناسید؟ یقینا در سال 1401 کسی در کره ی زمین پیدا نمیشود که با این مفهوم آشنا نبوده و در مورد آن چیزی ندانند حتی دیگر کسی را پیدا نمیکنی که حداقل بخشی از فیلم راز را ندیده باشد اما باز هم وقتی صحبت از قانون جذب میشود، عده ای شروع به ناسزا گفتن میکنند که چنین نیست و همچین قانونی وجود ندارد این چیزها همه دروغ است اما بازهم آدم های زیادی می آیند و میگویند با قانون جذب به تک تک خواسته هایشان رسیده اند. بنظر شما صحبت های کدام دسته را میتوان در مورد قانون جذب باور کرد؟

قانون جذب چیست؟

قانون جذب یکی از قوانین اصلی و ثابت جهان هستی است. همانقدر که قانون سوم نیوتن واقعی است این قانون هم واقعی است اما بنظر شما حرف اصلی آن چیست و در مورد چه چیزی صحبت میکند؟ قانون جذب میگوید، ذهن شما توان خلق حقیقت های زندگیتان را دارد. مثلا اگر دوست دارید رابطه ی عاشقانه ی خوبی داشته باشید، اما هنوز ندارید، میتوانید این رابطه  رویایی را با قانون جذب خلق کنید. همه چیز همینقدر ساده است. شما می اندیشید و نهایتا اتفاق می افتد به همین سادگی.

 

آیا قانون جذب حقیقت دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قانون جذب حقیقی ترین قانون جهان هستی است و همنقدر واقعی است که قانون جاذبه حقیقت دارد یا قانون سوم نیوتن. اجازه دهید برای اثبات قانون جذب برایتان یک مثال بزنید. اگر دو قطره آب را بسیار بسیار بهم نزدیک کنیم نهایتا چه اتفاقی می افتد؟ آنها باهم یکی میشوند. حال اگر یک قطره آب و روغن را خیلی بهم نزدیک کنید چه اتفاقی می افتد هیچ چیز. خب کجای آن قابل فهم نیست که شما قانون جذب را نمی فهمید. این قانون هم دقیقا همین را میگوید ، شبیه ها همدیگر را جذب و فرکانس های متفاوت همدیگر را دفه میکنند

قانون جذب چطور کار میکند؟

قانون جذب کائنات با افکار شما کار میکند. بدین صورت که شما با احساس خوب به چیزهایی که دوست دارید میاندیشید و نهایتا آنها اتفاق می افتند. اما این میان احساس بسیار مهم است. احساس قدر افکارتان را بیشتر کرده و قانون جذب را قوی و قوی تر میکند. هرچقدر افکارتان مثبت تر باشد، با سرعت بیشتری میتوانید از قانون جذب نتیجه بگیرید. احساس منفی باعث شده افکارتان در حد فکر بماند و هیچ وقت واقعی نشوند 

 

  • سارا صدر