بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قانون جذب

قانون جذب چیست؟ چقدر با این قانون آشنایی دارید؟ چقدر از این قانون کائنات در زندگی روزمره تان استفاده میکنید؟ آیا به این قانون اعتقاد دارید یا او را دروغی بیش نمیدانید؟ چطور میشود از قانون جذب استفاده کرد؟ آیا برای استفاده از این قانون پایه و اصلی کائنات نیاز به آموزش خاصی دارید؟ قانون جذب را میتوان به اجزای تخصصی تر مثل قانون جذب پول، قانون سلامتی و ... تقسیم کرد؟ تا حالا شده است به فردی فکر کنید و خیلی اتفاقی او به دیدن شما بیاید و یا تلفنی از او دریافت کنید؟ این دقیقا همان چیزی است که میخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب به زبان ساده همان قانونی است که هم شکل ها و در حالت تخصصی تر هم فرکانس ها را به هم جذب میکند. اجازه دهید برایتان یک مثال بزنم دوقطره آب را تصور کنید اگر این دو قطره آب را بینهایت به هم دیگر نزدیک کنید در نهایت چه اتفاقی می افتد؟ درست است در نهایت آنها همدیگر را جذب میکنند چرا که از یک جنس هستند. حال اگر یک قطره روغن و یک قطره آب را به هم نزدیک کنید چه، باز هم قانون جذب کار میکند؟ خیر آنها از یک جنس نیستند و اگر آنها را تا فردا صبح هم بهم نزدیک کنید هیچ اتفاقی رخ نمیدهد

 

قانون جذب چطور کار میکند؟

قانون جذب به زبان ساده میگوید همه ی آنچیزی که در کائنات وجود دارد دارای انرژی هستند .از سوی انرژی های مشابه جذب یک دیگر و انرژی های متضاد از یک دیگر دفع میشوند. قانون جذب میگوید که ذهن انسان یک مولد انرژی است چرا که هر فکری که در ذهن ما شکل میگیرد یک انرژی و ارتعاشی دارد و این افکار میتوانند موارد هم فرکانس خود را جذب کنند. به طور مثال قانون جذب کائنات  میگوید اگر به خرید یک خانه با احساس خوب فکر کنیدف یعنی برای آن فرکانس مثبت بفرستید، در نهایت خانه رویایی خود را جذب میکنید.

آموز استفاده از قانون جذب

اگر به شما هم اثبات شد که قانون جذب منطقی است و عمل میکند. و اگر دورواطراف خود افرادی را میشناسید که از این قانون استفاده میگیرند و نتایج مثبتی میگیرند پس وقت آن رسیده است که شما هم از قانون جذب استفاده کنید و آن را آموزش ببینید. برای استفاده از این قانون باید همواره هشیار باشید که احساسات مثبت داشته باشید و این مثبت نگری را در تمام جنبه ها حفظ کنید. احساسات شما بیانگر این اصل هستند که قانون جذب جواب میدهد یا خیر

منبع سایت راز موفقیت

  • سارا صدر
  • ۰
  • ۰

چقدر از زمانتان را در طول شبانه روز صرف مطالعه میکنید؟ تا کنون چند کتاب موفقیت را مطالعه کرده ای؟ بزرگترین نویسندگان، حوزه موفقیت فردی جهان را می شناسید؟اگر شما هم بدنبال جذب پول، روابط رویایی، سلامتی و در حالت کلی موفقیت هستید، احتمالا بدنبال لیستی از بهترین منابع موفقیت جهان هستید. در این مقاله به بهترین آثار مکتوب دنیا که زندگی شما را دگرگون می کند، خواهیم پرداخت. اما سوال اصلی ای که مطرح میشود این است که، چگونه میتوانیم از طریق خواندن این کتاب ها به خودشناسی و مدیریت ذهن و فکر خود بپردازیم؟ آیا افراد موفق جهان مانند، استیو جابزف بیل گیتس و ... نیز کتب موفقیت را مطالعه میکردند و کتاب های پیشنهادی آنها چه بود؟ پرفروش ترین کتاب های قانون جذب، مدیریت زمان و موفقیت جهان چیست؟ این سوال و صدها سوال دیگر از این قبیل را در این مقاله پاسخ داده ایم پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

1- کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی و ترجمه ی محمود جولایی

اثر مرکب شاهکار دارن هاردی کارآفرین و مدرس موفق حوزه ی تحول فردی آمریکایی است که محمود جولایی از مدرسین بنام حوزه ی موفقیت او را با نثری ساده و روان به فارسی برگردانده است. رسالت اصلی کتاب اثر مرکب در این است که به شما خوانندگان عزیز بگوید که، تغییرات بزرگ یک شبه اتفاق نمی افتند. تغییرات بزرگ تنها از ایجاد و استمرار در عادت های کوچک بدست می آیند. کاهیست شما عادت های کوچکگی که انسان های موفق در مسیر رسیدن به موفقیت به طور مستمر تکرار میکردند را در وکود خود نهادینه کنید، موفقیت شما صددرصد و تضمینی است. چرا که این کارهای جزئی، نتایج جزئی را به همراه دارند که در دراز مدت به نتایجی شگرفت تبدیل میشوند. دارن هاردی ، نویسنده این کتاب تاثیر ضرب المثل “قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود” را در حوزه موفقیت مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.خلاصه کتاب اثر مرکب به زبان ساده، عنوان میکند که، برای انجام کارهای بزرگ تنها یک کار کفایت می کند. آنهم برداشتن قدمهای کوچک اما مداوم. حتی اگر در ابتدای کار شاهد پیشرفتی نبودید نباید دلسرد شوید چراکه با تکرار این زنجیره پیشرفت های شگرفتی را مشاهده خواهید کرد.

2- کتاب بخواه تا برآورده شود اثر کوین ترودو ترجمه ی محمود جولایی

کتاب بخواه تا برآورده شود، یکی از پرفروش ترین کتاب های کوین ترودوف مدرس و کارآفرین موفق آمریکایی، عضو گروهک های مخفی آمریکایی، سخنران، نویسنده، مدرس قانون جذب، کار آفرین و میلیاردر آمریکایی با بیش از 60 شرکت فعال در جهان است. کتاب صوتی بخواه تا برآورده شود، دقیقا بعد از برگزاری سمینار موفق بخواه تا برآورده شود، در آمازون منتشر شد.  عنوان اصلی کتاب همان عنوان سمینار بود ولی محتوای کتاب حول موضوع ارتعاش در قانون بود. سمینار آرزوی تو دستور توست به صورت مخفیانه در یک هتل مجلل طی دو روز برگزار شد و بازخورد باورنکردنی جهانی داشت. کتاب بخواه تا برآورده شود در ایران توسط مهندس محمود جولایی که خود مدرس دوره های موفقیت فردی و قانون جذب هستند، ترجمه و بخشهایی به آن افزوده شد و نهایتا به سبک شاگردی استادی که توصیه همیشگی خود کوین ترودو بود بازنویسی تخصصی شد. کوین ترودو بارها تاکید کرده است که برای نتایج بهتر کتاب بخواه تا براورده شود به همراه کتاب آرزوی تو دستور توست، مطالعه گردد. 

3- کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل، ترجمه مهین خالصی

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، شاهکار ناپلئون هیل و از پرفروش ترین کتب حوزه ی موفقیت در سطح بین المللی در دهه ی اخیر است.ناپلئون که از 10 سالگی مادرش را از دست داد و کودکی بسیار سختی را تحت سرپرستی پدرش تجربه کرد، توانست در بزرگسالی به یکی از بزرگترین نویسندگان جهان، تبدیل شود و بتواند در حوزه ی خودیاری به انسان های زیادی در جهان کمک کند. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، در زمان جنگ جهانی درست زمانی که جهان در ناامیدی مطلق غوطه ور بود و نوشتن چنین کتبی رواج نداشت نوشته شده است و توانست با انتشار آن جان تازه ای به جامعه دهد. ناپلئون هیل جمله معروفی دارد که می گوید قبل از اینکه جیب هایتان پر از پول باشد،‌باید ذهن ثروتمندی داشته باشید. این کتاب در 13 فصل به اصول کلی ثروت اندوزی و موفقیت می پردازد که پس از مطالعه زندگی 500 نفر از افراد موفق دنیا صورت پذیرفته است. لذا خواندن این کتاب به تمام افرادی که میخواهند در حوزه ی موفقیت حرفی برای گفتن داشته باشند پیشنهاد میشود.

 

4- کتاب قورباغه را قورت بده اثر برایان تریسی briantracy – ترجمه اشرف رحمانی

 

برایان ترسی، از جمله افراد موفق جهان است که اعتقاد خاصی به مدیریت زمان و همچنین مدیریت انرژی دارد و معتقداست که مدیریت زمان کمک میکند تا بتوانید بر روی اهدافتان تمرکز کنید. او اعتقاد دارد اگر می خواهید روز خوبی را سپری کنید باید در ابتدای روز سخت ترین کاری را که دارید انجام دهید. این کار برای بیشتر افراد بسیار سخت است و از انجام آن همیشه طفره میروند. تاجایی که ترسی آن را به قورت دادن قورباغه تشبیه میکند. اما اگر بتوانید این کار را به یکی از عادات خود تبدیل کنید آن زمان است که در زندگیتان ، معجزه ی موفقیت رخ میدهد.

اگر بتوانید چنین قدم بزرگی را در زندگی برداید و عادات مثبت بسازید، اکثر کارهای سخت و زمانبر را به دقیقه 90 موکول نکرده و به موفقیت های بیشماری می رسید. او اظهار می کند برای انجام کارها به سه آیتم نیاز دارید:

تصمیم گیری

اراده

انظباط

او اعتقاد دارد گاهی اوقات باید خودتان را تحت فشار بگذارید تا توانمندی هایتان نمایان شود.
 

 

منابع تحقیقاتی:

1- سایت راز موفقیت

2-خانه ان ال پی ایران

3- https://razemovafaghiat.com/product/the-compound-effect/

4-https://tehrannlp.com/20-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF/

 

  • سارا صدر
  • ۰
  • ۰

آیا می خواهید زندگی خود را از اضطراب خلاص کنید ، لیست رویایی خود را نشان دهید و مثبت بودن را در اطراف خود جشن بگیرید؟ اگر در استفاده از قانون جذب جدی هستید ، یکی از موثرترین روشها برای بالا بردن انگیزه و تمرکز انرژی ، پیروی از یک برنامه چالش 21 روزه است!

شما می توانید از این روش با هر هدفی ، چه کوچک و چه کاملاً تغییر دهنده زندگی استفاده کنید. هدف آن این است که به شما تمرکز تیزتری بدهد و توانایی شما را برای نشان دادن هر آنچه که می خواهید افزایش دهد.

برای کشف راهنمای چالش 21 روزه و همچنین توضیحات دقیق در مورد تمرینات و تکنیک های خاص استفاده روزانه ، به مطالعه ادامه دهید. در ادامه تمرین 21 روزه ای را به شما ارائه میدهیم که اجرای آن میتواند زندگیتان را زیر و رو کند.

 

تمرینات چالش 21 روزه قانون جذب کائنات


روز 1: ذهن خود را پاک کنید


این روز را بی سر و صدا ، با انجام تمرینات اساسی تنفسی و ترک عمدی استرس هایی که ممکن است اخیراً مانع شما شده اند ، بگذرانید. برای جذب چیزهای جالب جدید به یک تخته سنگ تمیز نیاز دارید. در اینجا یک تمرین تنفسی ساده برای شروع امروز آورده شده است. از طریق بینی نفس عمیق بکشید. ریه های خود را پر کنید و احساس کنید دیافراگم منبسط می شود. این را به مدت 4 ثانیه نگه دارید. نفس خود را از طریق دهان آزاد کنید ، مثل این که آه بزرگی بیرون می دهید. کار شما تمام است! هر زمان که لازم است این کار را تکرار کنید.


روز 2: در زندگی خود فضا ایجاد کنید


به فضاهای زندگی و کار خود نگاه کنید و چیزهایی را که یادآور افکار منفی هستند یا شما را خیلی محکم به گذشته گره می زنند ، پاک کنید (به عنوان مثال اشیایی که یادآور روابط قدیمی هستند). با چیزهایی که با خوش بینی ، رشد و اشتیاق همراه آنها هستید ، خود را محاصره کنید. این راهنماها همچنین می توانند هنگام انجام تمیز کردن فنر در منزل به شما کمک کنند ،نحوه شلوغ کردن خانه خود:  سوالی که باید هنگام مرتب کردن از خود بپرسید

1-چگونه می توان اتاق خواب خود را برای حداکثر سطح انرژی بهبود بخشید
2- چیزهایی که امروز باید دور بریزید (برای پاک کردن ذهن و روح شما)


روز 3: هدف خود را کاوش کنید


به آنچه فکر می کنید می خواهید ، فکر کنید. اکنون این سوالات را از خود بپرسید ...

برای چه این را میخواهی؟
آیا واقعاً آن را می خواهید؟
هنگامی که به هدف خود فکر می کنید ، تصور کنید که این روش به روش های مختلف ظاهر شود تا زمانی که درک کنید هدف خاصی که واقعاً برای آن تلاش می کنید.

 

روز چهارم: هدف خود را وارد کلمات مناسب کنید


با روش های عبارتی که می خواهید آشکار کنید ، آزمایش کنید. کلمات را تا جایی تغییر دهید که فقط بدانید کلمات مناسب را پیدا کرده اید. آنها را بنویسید و در جایی که می توانید ببینید قرار دهید. یک تکنیک خوب این است که آنها را کنار آینه دستشویی خود قرار دهید!

 

روز پنجم: برنامه ای گام به گام تنظیم کنید


هر مرحله ای را که باید برای رسیدن به هدف نهایی خود بردارید یادداشت کنید. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که برای دستیابی به چیزی کار می کنید و هر مرحله را در ذهن خود ملموس و واقعی می کنید.

 

روز ششم: ایجاد یک تابلوی رویایی


این تمرین سرگرم کننده فقط شما را ملزم می کند بریدگی مجلات ، عکس ها و کلماتی را که به بهترین وجه نمایانگر چیزی است که می خواهید جذب کنید ، انتخاب کنید و آنها را به روشی ترکیب کنید که به شما الهام بخش باشد. به همان اندازه که دوست دارید خلاق باشید! به عنوان مثال ، اگر در تلاش برای نشان دادن همسر روح خود هستید ، ممکن است تابلوی رویای خود را در تصاویر روابط سالم که می شناسید پوشش دهید. همچنین می توانید نقل قولهایی را که در شریک زندگی به دنبال آن هستید اضافه کنید.

برای این منظور می توانید از کولاژ فیزیکی استفاده کنید ، مانند استفاده از عکس و بریدگی که در بالا توضیح داده شد یا از منابع آنلاین استفاده کنید. امروز با جعبه ابزار هیئت مدیره رایگان خود از هیئت رویایی خود الهام بیشتری بگیرید!

 

روز هفتم: یک آهنگ تجلی را انتخاب کنید


آهنگی پیدا کنید که تمام احساساتی را که با رویای خود همراه دارید ضبط کند. به عنوان مثال ، اگر برای رسیدن به هدف شغلی یا تناسب اندام تلاش می کنید ، ممکن است یک سرود پیروزمندانه انتخاب کنید ، و اگر به دنبال عشق هستید یک تصنیف رویایی را انتخاب کنید. آن را پخش کنید ، با آن برقصید ، آواز بخوانید و با آن ارتباط برقرار کنید.

 

روز 8: تجسم اساسی

 

حداقل ده دقیقه در مکانی آرام که مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد کنار بگذارید و در ساختن یک تصویر کاملاً واضح از چیزی که می خواهید متمرکز شوید. در اینجا چند نکته موثر برای بهبود تکنیک های تجسم شما آورده شده است:

نه تنها بینایی و احساس چیزی که می خواهید آشکار شود بلکه تمام حواس دیگر را نیز تصور کنید. بوها ، صداها و احساسات را نیز تجسم کنید.
استفاده از مراقبه و یا هیپنوتیزم درمانی همچنین می تواند با جلوگیری از حواس پرتی و افزایش تمرکز ، به عمق تجسم شما کمک کند.
برای تجسم می توانید از هنر ، نوشتن و موسیقی نیز استفاده کنید! چشم انداز خود را بکشید ، نقاشی کنید یا بنویسید. کار خود را در منطقه ای که معمولاً قابل مشاهده است سنجاق کنید تا مرتباً به آن یادآوری شود.
کاملاً خود را در این روند غوطه ور کنید و به خود اجازه دهید احساس کنید گویی واقعاً در حال رخ دادن است. به زودی خواهد شد!

 

روز 9: اظهارات خود را طراحی کنید


از عبارتی (یا عباراتی) از روز چهار برای جمع آوری تصدیقاتی استفاده کنید که باور شما را در مورد جذب آنچه می خواهید جذب کنید. آنها را در آینه بگویید ، لبخند بزنید ، و اجازه دهید طنین انداز شوند. اگر هر روز آنها را بگویید ، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

به عنوان مثال ، برخی از موارد مثبت روزانه زیر را امتحان کنید:

"من قدرت خود را می پذیرم."
"تمام زمینه های زندگی من فراوان و پر کننده است."
"هر تجربه ای که دارم برای رشد من مناسب است."
"ارزش دوست داشتن را دارم. در اطراف من عشق وجود دارد. "
حتماً راهنمای تایید نهایی را در مجموعه ابزارهای LOA خود دریافت کنید!

 

روز 10: درباره رویای خود بنویسید


بگذارید ذهن شما بدون فیلتر سرگردان شود و تا آنجا که می توانید در مورد رویای خود بنویسید. مثلا،

چگونه است
چرا شما آن را می خواهید.
زندگی کردنش چطور خواهد بود.
به هیچ وجه خود را سانسور نکنید ، حتی اگر افکار منفی یا احساسات منفی را به خود جلب کنید.


روز یازدهم: کشف الگوهای تفکر منفی


ببینید آیا می توانید مناطقی را که عقاید و پیش فرض های محدود کننده می تواند شما را عقب نگه دارد ، شناسایی کنید یا خیر آنها را در صورت خیره کنید. جای تعجب است که چه تعداد از افکار ما در واقع ناخودآگاه منفی هستند! سوالات زیر را از خود بپرسید ...

شک و اضطراب شما چیست؟

پیش فرض های شما چقدر واقع بینانه هستند؟

چه پیام هایی در جوانی دریافت کردید که ممکن است باعث شود شما فکر کنید نمی توانید خواسته های خود را بروز دهید؟

وقتی موفق شدید به این سوالات پاسخ دهید ، می توانید بفهمید که چرا الگوهای فکری خاصی دارید و چطور می توانید دفعه دیگر که مضطرب شدید ، آنها را شناسایی کنید و با آنها مبارزه کنید.

 

روز دوازدهم: الگوهای تفکر منفی را به چالش بکشید


برای هر باور محدود کننده ای که در تمرین قبلی کشف کردید ، توضیحی درباره دلیل برگزاری آن بنویسید.

سپس ، یک باور جدید و مثبت بنویسید که می خواهید از آن برای جایگزینی باور منفی قدیمی استفاده کنید. می توانید از این موارد برای طراحی موارد اضافی استفاده کنید ، یا فقط یکبار در روز به لیست مثبت نگاه کنید.

 

روز سیزدهم: از ارزش خود استفاده کنید


روزهای 11 و 12 می تواند سخت باشد ، بنابراین روز سیزدهم را صرف مراقبت از خود کنید و به چیزهایی فکر کنید که باعث افزایش عزت نفس شما می شوند.


اگر به شما کمک کرد ، سعی کنید ده موردی را که دوست دارید و در مورد خود ارزشمند است ، بشمارید. شما سزاوار این هستید که هر آنچه می خواهید داشته باشید!

 

روز چهاردهم: با یک شی ارتباط برقرار کنید


چیزی پیدا کنید که نشان دهنده هدف شما باشد ، مانند یک سنگ ، یک قطعه جواهر یا یک زیور آلات.

در حالی که جسم را در دست دارید ، یک تجسم را تمرین کنید ، سپس مطمئن شوید که این ماده برای 21 روز با شما باقی بماند. شما را زمین خواهد زد و توانایی های شما را به شما یادآوری می کند.

همچنین ، در مورد مزایای مختلف بهبود کریستال تحقیق کنید. طیف وسیعی از کریستال ها و سنگ های مختلف می توانند به تمرکز کار قانون جذب کمک کرده و قدرت تجلی شما را تقویت کنند.

 

روز پانزدهم: تجسم چند منظر


با تصور رویای خود از منظر شخص ثالث ، یک لایه جدید به تجسمات خود اضافه کنید. به جزئیات جدید توجه کنید ، تصویری حتی شدیدتر و هیجان انگیزتر از آنچه که به دست خواهید آورد ، ایجاد کنید.

 

روز شانزدهم: شروع یک ژورنال قدردانی


بسته به سبک زندگی 3-5 روز که هر روز یا هر هفته احساس قدردانی می کنند را بنویسید. هدف از این کار پر کردن شما از انرژی مثبت قدرتمند است که باعث می شود با فرکانس بالا لرزش داشته باشید و توانایی شما در جذب چیزهای مثبت بیشتر به شما افزایش یابد.

اگر این کار سخت است ، مطمئن باشید که هر روز آنچه را که مسلم می دانید در نظر می گیرید. ممکن است چیزهایی به عنوان چیزهایی که باید شکرگذار باشند برجسته نیستند ، اما زندگی خود را بدون برخی چیزها تصور کنید.

 

روز هفدهم: برنامه خود را دوباره مرور کنید


به برنامه ای که در روز 5 ایجاد کرده اید برگردید و به جایی که هستید فکر کنید. آیا چیزی لازم است تغییر کند؟ تا حالا چه دست آوردی داشته ای؟

در صورت لزوم تنظیم کنید و به گامهایی که برداشته اید افتخار کنید.

 

روز هجدهم: به دنبال علائم باشید


جهان غالباً علائمی را برای راهنمایی شما به سمت چیزهایی که نیاز دارید ، ارسال می کند ، اما برای دیدن این نشانه ها برای دسترسی به شهود خود نیاز دارید.

امروز ، بخاطر تکرار عبارات ، همزمانی ها یا دعوت نامه های غافلگیرانه ، چشم هایتان را پوست کنده نگه دارید. این موارد ممکن است به شما در راه کمک کنند.

 

روز نوزدهم: عشق ببخش


روز را به مهربانی ، عطوفت و سخاوت اختصاص دهید و دوستان و غریبه ها را به خوبی حس کنید. این ، مانند ژورنال عالی تشکر ، به شما کمک می کند تا به جای کمبود ، به فراوانی فراوانی ارتعاش کنید ، و شما را در یک فضای مناسب قرار دهید تا آنچه را که نیاز دارید آشکار کنید.

در اینجا فقط چند ایده از کارهایی که باید امروز انجام دهید و همچنین آموزشهایی برای کمک به شما در رسیدن به هدف امروز وجود دارد:

20 عمل مهربانی که امروز می توانید برای عزیزان انجام دهید
چگونه با خود مهربان باشیم: 5 عمل مهم مهربانی از خود
10 تمرین قدرشناسی که امروز باید برای افزایش شادی امتحان کنید
چگونه به فردی مبتلا به افسردگی و اضطراب کمک کنیم


روز 20: "مثل اینکه" زندگی کنید


برنامه هایی مثل اینکه قرار است شریک زندگی خود داشته باشید ، به تعطیلات بپردازید مانند اینکه پول لازم برای پرداخت آنها را دارید یا لباس هایی بخرید که به شکلی که می خواهید در آنها قرار بگیرید. این فاصله لرزش بین شما و موردی را که می خواهید کم می کند.

 

روز 21: آنچه را که می خواهید جذب کنید آزاد کنید


سرانجام ، شما باید یاد بگیرید که لذت زندگی را همانطور که هست ببینید و بپذیرید که جهان دقیقاً در صورت نیاز ، آنچه را که نیاز دارید ارسال می کند.

به قدرت تجلی خود اعتقاد داشته باشید ، اما آرزوی خود را برطرف کنید و با شناختی که می توانید و آرزو خواهید داشت ، احساس امنیت کنید.

آیا آماده استفاده از این چالش 21 روزه هستید؟ اگر هستید همین حالا در زیر نظر دهید ES بله! برای همه شما عشق و نور می فرستد.

منابع:

https://www.thelawofattraction.com/21-day-law-attraction-plan/

https://razemovafaghiat.com/keys-to-success-using-law-of-attraction/

  • سارا صدر
  • ۰
  • ۰

قانون جذب ارکان مهم و اساسی ای دارد که غفلت از آن میتواند مسیر استفاده از این قانون را تیره و تار کند در این مقاله به بررسی 4 اصل اساسی قانون جذب می پردازیم که شاید تا کنون نمیدانستید.

 

۱. قانون جذب بر پایه نظریات علمی است

 

همان طور که میدانید اتم کوچکترین ذره تشکیل دهنده هر شی است که خود از ذرات کوچک تری به نام پروتن، نوترن و هسته تشکیل شده است. این پروتن و نوترون ها انرژی داشته و همین انرژی باعث میشود که به دور هسته بچرخند. از طرفی علم هسته ای ثابت کرد که شکافتن هسته اتم منجر به آزاد شدن انرژی بسیار زیادی میشود پس این موارد ثابت میکند که همه چیز در دنیا از انرژی ساخته شده اند. حال بعضی از این انرژی ها شبیه به هم و برخی دیگر متضاد هم هستند. از طرفی در علم فیزیک میخوانیم که شبیه ها همدیگر را جذب میکنند مثلا دوقطره اب که از یک جنس و شبیه به هم هستند را اگر خیلی به هم نزدیک کنیم همدیگر را جذب کرده و یکی میشوند. از طرفی اگر یک قطره آب و یک قطره روغن که شبیه و هم جنس نیستند را به هم دیگر نزدیک کنیم جذب یکدیگر نمیشوند. قانون جذب هم دقیقا همین را میگوید که انرژی های مشابه هم دیگر را جذب و انرژی های مخالف هم دیگر را دفع میکنند.

 

 

۲. قانون جذب هدف اصولی عمیقی ندارد

فراوانی ماده و ثروت مهم‌ترین تجلی‌هایی هستند که مردم برای جذب‌شان تلاش می‌کنند. در قانون جذب، انسان اهداف خود را به روشنی مشخص کرده و در نهایت به کائنات دسوتر میدهد تا اهداف او را تجلی ببخشند. البته این اصلا به آن معنا نیست که دست از تلاش در راه رسیدن به اهدافش بر میدارد چرا که می اندیشد هر رهی برای رسیدن به هدف که به ذهنش میرسد مسیری است که کائنات برای او مشخص کرده پس مسیر زندگی اش را بهبود میبخشد. لذا اشتیاق بسیار زیادی برای رسیدن به هدفش دارد.

 

۳. قانون جذب اقدام و عمل را نفی نمی کند

قانون جذب میگوید هر لحظه را با چنان اطمینان خاطری زندگی کنید که انگار همین الان خدا شما را به ارزویتان میرساند . یعنی در اصل از انسان ها میخواهد باور داشته باشند که خدا هر آنچه را که آنها میخواهند در اختیارشان قرار میدهد و برای رسیدن به آن هدف تلاش کنند. قانون جذب هیچ گاه نمیگوید که هیچ اقدام و عملی نداشته، در یک گوشه بنشینید و منتظر معجزه باشید. این باور اشتباهی است که برخی در مورد قانون جذب دارند و همین باور اشتباه هم باعث میشود به خواسته هایشان نرسند. در اصل قانون جذب میگوید جوری تلاش کن برای هدفت که انگار هر لحظه مطمنی خداوند هر آنچه برایت بهترین است را رقم میزند و زندگی ات را زیر و رو میکند.

 

4. در قانون جذب برای رسیدن به اهداف زمانبندی میکنیم.

بسیاری از اساتید قانون جذب میگویند برای رسیدن به خواسته های خود زمان تعیین کنید. مثلا در لیست اهدافتان بنویسید میخواهم تا آخر امسال فلان ماشین را بخرم و یا با انسانی با فلان ویژگی ها وارد رابطه شوم. این زمان بندی پویایی مغز را برای تلاش بیشتر نیز تقویت میکند و کمک میکند برای رسیدن به هدف در زمان مشخص تلاش بیشتری کنیم و همین امر باعث پیشرفت و رسیدن به اهداف و آرزوهایتان میشود.

منابع:

https://razemovafaghiat.com/keys-to-success-using-law-of-attraction/

https://razemovafaghiat.com/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%D8%B1%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D9%88-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA-%D8%B4%D9%88%D9%85/

 

https://razemovafaghiat.com/6-steps-to-attract-love/

  • سارا صدر