بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به زبان ساده ، قانون جذب توانایی جذب هرچه بیشتر تمرکز روی زندگی ما است.

اعتقاد بر این است که فارغ از سن ، ملیت یا اعتقاد مذهبی ، همه ما مستعد قوانین حاکم بر جهان ، از جمله قانون جذب هستیم. این قانون جذب است که از قدرت ذهن برای ترجمه هر آنچه در افکار ما است استفاده می کند و آنها را به واقعیت تبدیل می کند.

در اصطلاحات اساسی ، همه افکار در نهایت به چیزهایی تبدیل می شوند.

اگر بر روی نابودی و تاریکی منفی تمرکز کنید ، زیر آن ابر خواهید ماند. اگر روی افکار مثبت متمرکز شوید و اهدافی را داشته باشید که هدف آن دستیابی به آن است ، با یک عمل گسترده راهی برای دستیابی به آنها پیدا خواهید کرد.

به همین دلیل است که جهان یک مکان بی نهایت زیبا است.

قانون جذب حکم می کند هر آنچه را که بتوان تصور کرد و در ذهن داشت نگه داشت ، در صورتی که بخواهید برای رسیدن به مکانی که می خواهید اقدام کنید ، عملی می کنید.

 

قانون جذب چیست؟


قانون جذب یکی از بزرگترین اسرار زندگی است. تعداد بسیار کمی از افراد کاملاً آگاه هستند که قانون جذب چه تاثیری در زندگی روزمره آنها دارد.

خواه این کار را دانسته و ناآگاهانه انجام دهیم ، در هر ثانیه از وجود خود ، ما مانند مغناطیس انسان عمل می کنیم که افکار و احساسات خود را ارسال می کنیم و بیشتر از آنچه را که بیرون آورده ایم به خود جلب می کنیم.

متأسفانه ، بسیاری از ما هنوز نسبت به پتانسیلی که در اعماق خود قفل شده است چشم بسته ایم. در نتیجه ، خیلی راحت است که افکار و احساسات خود را کنترل نکنید. این افکار غلط را به بیرون می فرستد و احساسات و حوادث ناخواسته بیشتری را به زندگی شما جذب می کند.

با گفتن این موارد ، کشف اینکه قانون جذب در زندگی شما کار می کند ، باید دلیل بزرگی برای جشن باشد! هنگامی که قدرت جذب توسط شما درک شد دیگر مخفی نیست. بعلاوه ، شما آموخته اید که چگونه این موارد را به طور موثر در زندگی روزمره خود اعمال کنید ، ایجاد تمام آینده شماست.

 

تاریخچه قانون جذب


قبل از شروع یک سفر باورنکردنی به سوی روشنگری واقعی در قانون جذب ، مهم است که بدانید می توانید آن را در زندگی خود اعمال کنید و در صورت استفاده از ابزار صحیح می تواند موثر باشد. اعمال و عقاید موجود در این قانون باعث شعله ور شدن زندگی افراد بزرگ در طول تاریخ شده است.

قانون جذب چیست
صدها سال پیش برای اولین بار تصور می شد قانون جذب توسط بودای نامیرا به انسان آموخته شده است.

اعتقاد بر این است که او می خواست شناخته شود که "آنچه شما شده اید همان چیزی است که فکر کرده اید". این عقیده ای است که کاملاً در قانون جذب ذاتی است.

با گسترش این مفهوم به فرهنگ غربی ، اصطلاح "کارما" نیز مطرح شد ، این اعتقادی است که در میان جوامع متعدد محبوب است.

در طول قرن ها این درک مشترک بین بسیاری وجود داشته است که آنچه شما به دنیا می دهید (اعم از خشم یا خوشبختی ، نفرت یا عشق) در نهایت همان چیزی است که می تواند در نهایت به زندگی خود بازگردد.

این مفهوم ساده و آسان برای پیروی از چندین سال است که در بین بسیاری محبوب بوده است. این نشان می دهد که ایده قدرت جذب هیچ چیز جدیدی نیست. این در حال حاضر برای بسیاری از ما به روش های مختلف قابل تشخیص است.

اصول اصلی قانون جذب را می توان در آموزه های بسیاری از تمدن ها و گروه های مذهبی نیز کشف کرد.

به عنوان مثال ، در امثال 23: 7 ، عنوان شده است: "همانطور که یک انسان در قلب خود فکر می کند ، او نیز چنین است". اثبات ستایش از قوانین جذب را می توان در تمام اعصار کشف کرد. همه به روش های مختلف ضبط و آموزش داده شده اند ، اما هنوز هم برای یافتن همه بشریت وجود دارد.

 

آیا قانون جذب واقعی است؟


همانطور که قبلاً بحث شد ، قانون جذب و ارزشهای آن در طول تاریخ دیده شده است.

و بسیاری از زنان و مردانی که آثار خود را در این جهان برجای گذاشته اند ، نشان داده اند که قانون جذب یکی از بزرگترین قدرتهای روی زمین است. با شاعران ، هنرمندان ، دانشمندان و اندیشمندان بزرگی مانند شکسپیر ، بلیک ، امرسون ، نیوتن و بتهوون که بسیار دوست داشتنی هستند و همه این پیام را از طریق بسیاری از آثار خود منتقل می کنند.

بسیاری از مدافعان مدرن قانون جذب نیز وجود داشته اند. از جمله می توان به اپرا وینفری ، جیم کری و دنزل واشنگتن اشاره کرد.

علاوه بر این ، با بیش از 7.6 میلیون طرفدار فیس بوک ، بسیاری از داستان های موفقیت پیرامون قانون جذب وجود دارد.

چالش برانگیزترین قسمت در تصدیق و پذیرش حقیقت آنچه قانون جذب ارائه کرده است ، در حال درک این نکته است که تصمیمات شما در زندگی ، خوب و بد ، به تنهایی توسط شما شکل گرفته است.

برای بسیاری ، این می تواند یک قرص تلخ برای بلعیدن باشد ، به خصوص اگر احساس می کنید که به شما یا عزیزانتان در زندگی ضربات سختی وارد شده است.

با این حال ، وقتی کلید واقعی قانون جذب را فهمیدید ، می توانید با امید و شجاعت در دانش غالب که آزادید زندگی زندگی خود را بر عهده بگیرید و خود را برای همیشه از چرخه ترس رها کنید ، دوباره نگران باشید یا منفی نگری که مدت زیادی شما را عقب نگه داشته است.

علم پشت قانون جذب: واقعیت ، نه داستان
کار فیزیکدانان کوانتوم در طی سالهای اخیر به تابش بیشتر تأثیرات باورنکردنی قدرت ذهن بر زندگی ما و به طور کلی جهان کمک کرده است. هرچه بیشتر این ایده توسط دانشمندان و اندیشمندان بزرگ مورد کاوش قرار گیرد ، درک بیشتری از این خواهیم داشت که ذهن چگونه در شکل گیری زندگی ما و دنیای اطراف ما نقش مهمی دارد.

منابع:

https://www.thelawofattraction.com/what-is-the-law-of-attraction/

https://razemovafaghiat.com/keys-to-success-using-law-of-attraction/

  • سارا صدر
  • ۰
  • ۰

برخی افراد به طرز عجیبی همیشه در زندگی خود به اصطلاح جفت شیش میاورند و آنقدر خوش شانس هستند که همیشه شرایط جوری رقم میخورد که به تمام آرزو ها و خواسته های خود برسند جوری که انگار، سرنوشت خود را نوشتند. با وجود چالش های زندگی این افراد حتی از سخت ترین شرایط هم سربلند بیرون می آیند چنانکه انگار معجزه ای رخ داده و آنها نجات پیدا کردند. اما واقعا چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟ اگر بدانید یک راز وجود دارد که با آن میتوانید زندگیتان را همانطور که میخواهید بسازید چه حسی به شما دست می دهد. اینجاست که مفهوم قانون جذب مطرح میشود. قانون جذب همان راز پنهان جهان است که چه به آن اعتقاد داشته باشید و چه به آن اعتقاد نداشته باشید در طول روز بارها در جهت های مثبت و منفی در حال استفاده از آن هستید. پس بیایید با این قانون شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید.

قانون جذب به زبان ساده و خودمونی میگوید، در زندگی به هرچیزی که مدام فکر کنید و برای آن انرژی بفرستید، برای شما اتفاق می افتد. در اصل شما روی هر موضوعی که با انرژی ذهنتان برای آن سرمایه گذاری کنید برنده شده و آن را به زندگیتان جذب میکنید. پس شما این توانایی را دارید که به سادگی با اعتقاد به قانون جذب ، آنچه می خواهید را بدست آورید. 

قانون جذب چیست؟

جلوه دادن سرنوشت و جذب انرژیهای مناسب ، البته یک مفهوم بسیار مشکل و فریبنده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی اجرای درست آن و ساختن زندگی که همیشه در آرزوی آن بوده ام با مشاوران، اساتید موفقیت داخلی و خارجی بسیاری مشورت کرده و ده ها جلد کتاب در این ضمینه مطالعه کردم، و نتیجه این تحقیقات را به صورت 11 راز که با آن میتوانید قانون جذب را مانند یک موم در دستان خود بگیرید، در این مقاله برای شما شرح می دهم.

1. یک مسیر و برنامه واضح و روشن برای خود ترسیم کنید و یا به عبارتی نقشه راه را همراهتان داشته باشید.

"قانون جذب بسیار ساده است. شما باید بدانید که چه می خواهید و سپس بر روی جنبه های مثبت آنچه میخواهید تمرکز کنید. اگر روی مثبت ها تمرکز کرده مثبت جذب میکنید و اگر روی موارد منفی تمرکز کرده اتفاقات ناخواسته را به صورت زنجیره ای به زندگیتان جذب میکنید.  این جایی است که گفته" بدبختی "را دوست دارد. انرژی از سطح پایین جمع می شوند. پس اگر همین انرژی های مثبت کوچک را برای خود حفظ کنید و سعی کنید در مدار انرژیک خود مثبت مانده و فرکانس های مثبت بفرستید سطح انرژی شما به حدی بالا می رود که معجزه رخ میدهد.

آشکار کردن سرنوشت در ابتدا به شما متکی است که می خواهید آنچه را می خواهید تعیین کنید ، یک برنامه مشخص برای رسیدن به آنجا و مشخص کردن مثبت در مورد نتیجه به دست آورید.

"دانستن اینکه می خواهید چیز جدید و متفاوتی را امتحان کنید ، اولین قدم است. فهمیدن جایی که در آن اشتباه رفته اید ، قدم بعدی است. شناخت مکانهای منفی در زندگی شما ، و اشتباهاتی که انجام داده اید ، گام های بعدی مهم در استفاده از رویکرد مثبت برای آشکار کردن سرنوشت خود. و سرانجام ، روی نیت ها و رفتارهایی که برای موفقیت های شما مثبت و محور هستند ، تمرکز کنید. "

 

2. نتیجه هر چالشی در زندگی مثبت است پس مثبت اندیش باشید

در جایی نقل قولی از بزرگی میخواندم که میگفت نتیجه و آخر و عاقبت هرچالشی در زندگی مثبت است، پس اگر اکنون شرایط آنطور که میخواهید نیست، بدانید هنوز به پایان آن حادثه نرسیده اید.فراموش نکنید که هر بار که یک فکر منفی فکر کنید ، برای نفی آن به سه نکته مثبت نیاز دارید ، اگر تمام انرژی مثبت خود را روی یک نتیجه مثبت متمرکز کنید ، این اتفاق خواهد افتاد. شما می توانید نتیجه این کار را با دعا کردن مشاهده کنید ، از تاثیر مناجات با خدا و درخواست کردن از او غافل نشوید این کار معجزه میکند. 

3. توجه به نکات منفی زندگی نتایج منفی زیادی را به همراه می آورد

"اگر توجه خود را روی منفی متمرکز کنید ، مجدداً انرژیهای کمتری را جذب می کنید و بله ، در نهایت منفی ایجاد می کنید. سعی کنید در یک ساعت شلوغ یک پارکینگ در بازار ایجاد کنید. بر فضای خود متمرکز شوید ، آن را پیش بینی کنید ؛ اجازه ندهید. هر گونه فکر منفی به ذهن شما بیفتد و به سادگی مثبت بمانید ممکن است شما را چندین بار تمرین کنید تا درست آن را بفهمید ، اما بعد به ماهیت دوم تبدیل می شود. طرف دیگر این نیز از نظر روانشناختی است ، اگر شما همچنان روی چیزی تمرکز کنید ، به طور کلی شروع می کنید به این باور برسید که درست است ، و سپس در نهایت این امر به حقیقت پیوست ، زیرا به دنبال آن قطار فکری هستید

 

4- تجسم سرنوشت همیشه پیش بینی شما نخواهد شد

ممکن است اتفاقات دقیقا به همان شکل که پیش بینی کرده اید رخ ندهند. مهم نیست. مهم این است که در نهایت بهترین اتفاق برایتان می افتد. مثلا در ذه خود مجسم کرده اید که یک شرکت طراحی سایت زده و موفق به کسب ماهانه 100 ملیون تومان میشوید اما شاید یک پیشنهاد کاری دیگری در مسیر دیگری داشته باشید و از راه دیگری آن پول را جذب کنید. میخواهم بگویم شاید مسیر با آنچه تجسم کرده اید فرق داشته باشد اما نهایتا نتیجه یکسان است.

آشکار ساختن سرنوشت با تحقق خواسته های شما ارتباطی ندارد مانند یک جن فرضی موجود در بطری ممکن است قدرت انجام آن را داشته باشد ، اما آنچه که شما روی آن سرمایه گذاری می کنید همیشه به شکلی یا شکل ظاهر می شود. آنقدر آگاه باشید و به آنچه می خواهید متمرکز شوید ، فراموش نکنید که منتظر چیزی بزرگتر باشید.

 

5- آشکار کردن سرنوشت شما را در کنترل کامل شادی شما قرار می دهد

 

وی گفت: "اگر احساس کنترل زندگی خود را دارید ، بیشتر از اینکه از رختخواب بیرون بیایید و از روز خود لذت ببرید ، خوشحال و هیجان زده می شوید. اگر احساس می کنید که برده شغلی هستید ، بیشتر اوقات بدبخت و عصبانی خواهید شد. اگر بتوانید زندگی ، شغل ، خانواده ای را که می خواهید ایجاد کنید ، آن را گرامی داشته و روزانه هیجان زده خواهید شد. فواید آشکار سرنوشت واضح است: اگر احساس می کنید قدرت کنترل آینده خود را دارید ، روزهایتان بسیار امیدوارکننده تر ، عملی تر و به طور کلی خوشحال خواهید شد.

6. تکرار تأییدهای روزانه از سرنوشت آشکار پشتیبانی می کند

"تقریباً سه بار تکرار ایده های مثبت برای نفی افکار منفی طول می کشد. یک تابلوی بینایی را امتحان کنید. پنج مورد را که می خواهید روی این ماه تمرکز کنید ذکر کنید و دائماً آنها را مثل مانترا روزانه تکرار کنید. برای مثال ، صفحه چشم انداز من می گوید:" پول از همه جهت به من پرواز می کند. بعضی اوقات ، من مشتری پردرآمد می گیرم و بعضی اوقات ، من به سادگی یک چهارم را در خیابان می یابم. نکته این است که ، پول از هرجایی به من می آید .پس از اینکه روی آنچه می خواهید تمرکز کنید ، باید در آن طرز فکر خود را حفظ کنید. شما اجازه می دهید تا افکار منفی وارد شوید ، تمام کارهایی را که انجام داده اید معکوس یا نفی کنید. "


قاعده مهم سرنوشت آشکار است: مثبت باشید. از لحظه ای که هر روز صبح از خواب بیدار می شوید تا لحظه ای که سرتان هر شب به بالش می رود ، انرژی و افکار شما باید به تأییدات مثبت اختصاص یابد. هرچه بیشتر به آن فکر کنید ، بیشتر به آن اعتقاد دارید ، بیشتر به دیدن آن می روید.

 

7. کارما را دست کم نگیرید. از هر دستی بدهید از همان دست میگیرید

قانون کارما به صورت کاملا سلیس قانون جذب را توضیح میدهد. یعنی اگر فکر می کنید منفی هستید منفی خواهید گرفت. مثلاً اگر بگویید" من هیچ وقت برنده نمی شوم "و وارد یک قرعه کشی می شوید. ، شما قطعا بازنده خواهید شد چراکه شما اعلام کردید که نمی خواهید. اگر بر پیروزی متمرکز شوید و شخص در کنار شما انرژی مثبت تری نسبت به آنچه در اختیار شما قرار می دهد ، برنده نخواهید شد. انرژی می خواهید به عقب برگردید. اگر می خواهید شادی کنید ، به دنبال شادی می گردید و خود را با آن احاطه می کنید و مال شما رشد خواهد کرد. "


فقط راه های بسیاری وجود دارد که می توانید آن را بگویید: درک ، باور ، دستیابی. آنچه را می خواهید بدانید ، باور داشته باشید که می توانید آن را به دست بیاورید ، با اعمال اعتماد به نفس و مثبت آن را به دست خود تبدیل کنید. شما همچنین می توانید به این مانند مفهوم پرداخت آن به گذشته نگاه کنید: اگر کاری خوب انجام دهید ، عالم به شما بازپرداخت می کند ، و حلقه بازخورد ادامه می یابد.

منابع:

https://razemovafaghiat.com/

https://razemovafaghiat.com/keys-to-success-using-law-of-attraction/

https://www.verywellmind.com/understanding-and-using-the-law-of-attraction-3144808

  • سارا صدر
  • ۰
  • ۰


اگر عادت دارید تا از طریق خواندن سطح زندگی خود را ارتقا دهید باید بدانید که، کتاب های قانون جذب بسیار زیبا و روانی تا کنون تالیف شده اند که خواندن آنها نه تنها خالی از لطف نبوده بلکه برای آنان که در پی موفقیت و پیشرفت در زندگی هستند بسیار ضروری و واجب است. کتب قانون جذب میتواند این قانون را به سادگی تعریف کند، شیوه استفاده از این قانون را به شما بیاموزد و نهایتا به شما در بکارگیری این قانون کمک کند و زندگیتان را متحول سازد. اطلاعات مربوط به قانون جذب و اسرار آن همیشه برای یافتن ما وجود داشته است. از ابتدای زمان ، کتابهایی درباره قانون جذب وجود داشته است. آنها به عنوان متون مذهبی ، داستان ها ، مجلات علمی و حتی در کتب خودیاری مدرن پنهان شده اند. همه این رگ های گرانبها از دانش ایجاد شده در سبک های مختلف و از زمان های مختلف در تاریخ ، اما همه حاوی یک پیام تغییر دهنده زندگی هستند. پیامی مبنی بر اینکه شما خالق جهان خود هستید.


 کتابهای جذب قانون: از کجا شروع کنم؟


با کتاب های زیادی درباره قانون جذب اکنون موجود است ، ممکن است از خود بپرسید "از کجا شروع می کنم؟" علیرغم تعداد زیادی کتاب در مورد قانون جذب ، هنوز تعداد معدودی از این کتاب ها منتخب هستند و میتوان از آنها به عنوان یک مرجع استفاده کرد. چرا که بیشتر این کتب به گونه ای نوشته شده است که راز اصلی قانون جذب را فاش نمیکند و خواندن آنها شاید خیلی به شما کمک نکند. در لیستی که در ادامه ارائه میدهیم کوشیده ایم تا چندتا از کتب قانون جذب معتبر که مورد تایید خودمان نیز است را برایتان لیست کنیم تا در این مسیر همراه شما باشیم.

 

1. "بخواه تا برآورده شود"- اثر کوین ترودو ترجمه محمود جولایی

این کتاب خلاصه ای از معروف ترین و پرفروش ترین سمینارهای کوین ترودو تحت عنوان آرزوی تو دستور توست که محمود جولایی به این کتاب آموزش گام به گام قانون جذب و موفقیت فردی را افزوده است و آن را تحت عنوان بخواه تا براورده شود راهی بازار کرده است

 

2. "قانون مخفی جذب: استاد قدرت نیت" - کاترین هورست


کتاب-راز-قانون-جذابیت

در این کتاب قانون جذب با شفافیت هرچه تمام توضیح داده شده است، راهکارهای استفاده از آن بررسی و با ارائه تمرین هایی کمک کرده تا از این قانون در جهت ارتقا زندگی فردی استفاده کنید.

این کتاب با عنوان "قانون مخفی جذاب - استاد قدرت نیت" شامل ده ها کار و تمرین عملی است که می توانید بلافاصله آنها را استفاده کنید. هر صفحه با هدف ارتقاء تغییرات مثبت ، تقویت انرژی و کمک به شما در تسلط بر قدرت نیت انجام می شود.

 

3. کتاب رازها و نیازهای موفقیت هر ایرانی اثر محمود جولایی

اکثر افراد تصور می‌کنند که موفقیت و توان انجام کارهای بزرگ، هدیه‌ای آسمانی است که تنها به عده‌ای بااستعداد و نابغه داده می‌شود. اما در واقع، ممکن یا غیر ممکن بودن انجام کاری تا سرحدّ پیروزی، برای هر فرد بستگی به نوع سوالاتی دارد که از خود می‌کند. این کتاب به شما کمک میکند تا موفقیت را در دستان پرتوان خود بگیرید.

 

 4. "راهنمای ثروت فراتر از دلیل: تسلط بر قانون جذب" - باب دویل


"ثروت فراتر از دلیل" برای کسانی که تمایل زیادی به سعادت دارند ، نوشته شده است و می خواهند به سرعت و به طور طبیعی به نتیجه برسد. با استفاده از رویکرد علمی برای تبیین "قانون جذب" طبقه بندی شده از نظر متافیزیکی ، هر کسی از هر پیشینه ای می تواند زندگی را بدون هیچ محدودیتی در زندگی خود ادعا کند. این کتاب که با شک و تردید در ذهن ایجاد شده است ، درک کاملی از شایع ترین قانون جسمی طبیعت به شما می دهد. این دقیقاً دقیقاً به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از آن به طرز هدفمندی استفاده کنید: برای ایجاد 100٪ از تجربه زندگی خود ، دقیقاً همانطور که ​​بیشتر با شور و اشتیاق می خواهید!

منابع:

https://razemovafaghiat.com/product/%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d8%a7%d8%b2%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d8%b1/

 

https://razemovafaghiat.com/product/%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%da%a9%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d9%88%d8%af%d9%88-%d8%a8%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a2%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%b4%d9%88%d8%af/

 

https://razemovafaghiat.com/

 

  • سارا صدر
  • ۰
  • ۰

قانون جذب چیست ؟

تا کنون اساتید زیادی، تعاریف متعددی را در پاسخ به این سوال که قانون جذب چیست ارائه دادند که هرکدام از این تعاریف بخشی از این قانون را توضیح میدهد. عده ای قانون جذب را با واژه هایی چون ” راز کائنات “ و یا  ” قانون جذب کائنات” تعریف کرده اند و گروهی دیگر نیز آن را به بخش های مختلفی طبقه بندی کرده اند و سعی کرده اند که از این موضوع نتایج موضوعی در زندگی انسان ها بگیرند. راستش را بخواهی هر دو سبک تعریف در مورد قانون جذب کاملا صحیح است و در نهایت هر کدام از این تعاریف را که درک کنید میتوانید به ماهیت قانون جذب پی ببرید. چراکه قانون جذب همان راز کائنات است که، عده ای آن را درک کرده و زندگی خود را در تمام جنبه ها متحول کرده اند و این راز را از دیگران پنهان کرده تا موفقیت را فقط به نام خودشان به ثبت برسانند.

 

قانون جذب

قانون جذب یعنی فرض کنید در طول یک دایره حرکت میکنید. شما از هر گوشه که حرکت کنید نهایتا به مرکز آن داایره میرسید که آن مرکز دقیقا همان قانون جذب است. 

پس مهم ترین نکته این است که ما اصطلاحات لازم در این حوزه را بشناسیم و به دنبال اصل و به دنبال منبع اصلی این تعریف و این قانون در دنیا باشیم. همه ما انسان ها در زندگی خواسته ها و آرزوهایی داریم که افکار ما را به خود درگیر کرده و مجموع این خواسته ها و اهداف زندگی ما را تشکیل میدهد و یا به عبارتی ” ساختمان زندگی ما را خواسته ها و آرزوهایمان تشکیل میدهند.”.

هر آدمی در کنار خواسته ها و آرزوهای خودش ، احساساتی را با خودش حمل می کند که بطور بسیار مستقیم روی خواسته و آرزویی که دارد تاثیر می گذارد. مثلا کسی خواستار جذب یک رابطه رویا ایی است اما احساساتی که نسبت به رابطه دارد این است که بخش اعظمی از روابط را خیانت ها و دوست نداشتن ها تشکیل داده اند. و یا یکی خواستار جذب پول است و باور دارد به هرکاری که دست بزند می تواند پول خوبی از آن بدست آورد. اما احساساتی که هر آرزو را دنبال می کنند ، دقیقا چیست و چه تاثیری در جذب آرزو دارد؟ تصور کنید که در خیابان با رفیق خود در حال قدم زدن هستید و ناگهان خودرویی که همیشه آرزوی خریدش را داشته اید ، از جلوی شما عبور می کند.

قانون جذب
طبیعی است که این خواسته ی شما و آرزوی شما به داشتن آن خودرو ، شما را چند ثانیه خیره می کند و بعد احساسی در دل شما زنده می شود و میگویید  :

” من آخرش این ماشینو می گیرم.”

رفیقتان به شما می گوید : ” ما که از این پولا نداریم ، خوشبحال اونی که داره . “

و شما در جواب به او می گویید که  : ” پولش رو هم بدست می آریم.

من میدونم که روزی در نزدیک ترین موقع ممکن ، این ماشین مال من خواهد بود. “.

خب ، حالا می توانیم درک درست تری از خواسته ها و آرزوها و تمامی احساساتی که به دنبال آرزوها هستند ، داشته باشیم. همه ی ما نسبت به خواسته ها و آرزوهایمان احساساتی دقیقا مانند همین دو دوست داریم.

احساساتی که در ما شکل می گیرند ، می توانند بسیار متفاوت باشند. می توانند ترکیبی از حسرت و غصه باشند و یا ترکیبی از نشاط و شور و شوق و امید باشند.

اما در نگاه کلی این احساسات بسته به مثبت یا منفی بودنشون فرکانس های ارسال میکند که میتواند منجر ب جذب و یا دفع خواسته ها شوند اما چطوری؟ ببینید نکته اصلی اینجاست که فرکانس های هم نام(شبیه به هم) هم دیگر رو جذب میکنند و فرکانس های غیر هم نام همدیگرو دفع میکنند. یعنی احساسات منفی فرکانس نخواستن که منفی است را جذب میکنند و احساسات مثبت فرکانس خواستن را جذب میکنند ک مثبت است.

پیام اصلی قانون جذب چیست؟

” جهان و هر آنچه که در آن وجود دارد ، از تمامی خواسته ها و آرزوهای شما استقبال می کند و این حق را در اختیار شما قرار میدهد که به هر چه که می خواهید دست پیدا کنید. اما نکته ی مهم این جاست که چگونه به این خواسته ها نگاه می کنید.

جهان به شما می گوید:

” که من آماده ام تا تو هر چه می خواهی را تقدیمت کنم ، اما این کاملا وابسته به احساسات توست. اگر تو احساس مثبتی داشته باشی و آنچه را که می خواهی ، با شور و شوق و با هر آنچه که در دلت از امید رسیدن به خواسته هایت داری لمس کنی و بخواهی ، آنگاه مسیر رسیدن به این خواسته برای تو هموار است و من بعنوان یک انرژی گران بها و قدرتمند ، خواسته ی تو را به دستت می سپرم.

اما اگر در مقابل شما انسان ضعیفی باشید و تمام آنچه که در سر بعنوان یک خواسته و یا یک آرزو داریدد را از یک نمای دور از دسترس ببینید و نسبت به بدست آوردنش ناامید باشید ، آنگاه است که دنیا به شما خواهد گفت  : ” متاسفم دوست من ، من نمی توانم برای تو کاری بکنم چون تو در دلت نمی خواهی که به خواسته ات برسی و هر بار که سرش غر بزنی و یا اینکه آن را دور از دسترس ببینی ، خواسته ات دور تر و دور تر می شود. ” 

قانون جذب به شما این قدرت را میدهد که، تمام آنچه را میخواهید میتوانید با یک احساس مثبت جذب کنید. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید ، این است که قانون جذب چطور عمل می کند.

 

سخن پایانی

قانون جذب و هر آنچه که باید درباره ی آن اطلاعات کسب می کردید ، در مقاله ی بالا خدمتتان تقدیم شد. این وظیفه ی ما بود که شما را با این قانون موثر و تاثیر گذار در دنیا آشنا کنیم و حال نوبت شماست که مهرتان را نصیب دنیای خود کنید و با توجه به آنچه که در این مقاله آموخته اید ، ذهنتان را آماده کنید و خواسته هایتان را بر روی بوم هستی نقش بندی کنید و دست به عمل بزنید. موفق، سربلند و پیروز باشید.

منابع: 

https://razemovafaghiat.com/

https://razemovafaghiat.com/keys-to-success-using-law-of-attraction/

  • سارا صدر