بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آنتونی رابینز

زندگینامه آنتونی رابینز | آنتونی رابینز کیست ؟
در این مقاله قصد داریم زندگی نامه تونی رابینز ( آنتونی رابینز ) یکی از افراد موفق و ثروتمند دنیا که به موفقیت های بزرگ و مهمی رسیده است را برای شما شرح دهیم و پرده از راز موفقیت او برداریم. تونی رابینز که با نام کامل آنتونی رابینز شناخته می‌شود، یک مربی زندگی، گوروی خودیاری و سخنران انگیزشی است که به خاطر کتاب‌های «قدرت نامحدود» و «غول درون خود را بیدار کنید» شهرت یافته است.اما واقعا چه چیزی او را تا این اندازه به فرد مشهوری تبدیل کرد؟ آیا عزت نفس بالایی داشت؟ آیا هوش فوق العاده ای داشت و یا چیز های دیگر؟ با این مقاله همراه ما باشید تا با خواندن زندگی‌نامه آنتونی رابینز بدانید آنتونی رابینز کیست ؟ و اطلاعات مفصلی راجع‌ به زندگی‌ وی به دست آورید. آنتونی رابینز سمینارهای مشهوری با نام های «قدرت درون خود را آزاد کن» و «دانشگاه خبرگی» برگزار کرده است. او دربارۀ موضوعاتی همچون سلامت و انرژی، شکستن ترس‌های رایج، افزایش ثروت، استفادۀ بهینه از منابع موجود، حفظ و تقویت روابط و ارتباطات سخنرانی می‌کند و مطلب می‌نویسد. آنتونی رابینز با جان ران ، کار کرد و از او آموخت که درک و سخت‌کوشی اساس موفقیت و خوشبختی است. بدین ترتیب بود که به سخنرانی انگیزشی علاقه پیدا کرد و وارد این حوزه شد. آنتونی رابیــــنز از طریق سخنرانی‌های «پیاده‌روی روی آتش» و حضور در مجله‌های مانند تایم، نیوزویک، فورچون، فوربز، لایف، جی‌کیو، ونتی فِیر، بیزینس ویک و غیره، شهرت فراوانی به دست آورد. همچنین در شبکۀ اُون به همراه اوپرا وینفری به مجری‌گری برنامۀ «کلاس زندگی اوپرا» پرداخت. او یک کارآفرین موفق است و به عنوان مدیر چندین شرکت هتل‌داری، آموزشی، رسانه‌ای و خدمات تجاری در سراسر دنیا به فعالیت می‌پردازد. آنتونی رابینز «مرکز مداخلۀ استراتژیک رابینزمادانز» را بنیانگذاری کرد که برنامه‌ها و دوره‌هایی با هدف درمانی ارائه می‌دهد.

زندگی شخصی آنتونی رابینز
آنتونی رابینز

آنتونی رابینز در سال ۱۹۸۲ با بَکی که از ازدواج قبلی خود یک دختر داشت، ازدواج کرد و بعد از ازدواج دخترش جولی را نیز نزد خود بزرگ کرد. نهایتا در سال ۲۰۰۱ این ازدواج خاتمه یافت و در همان سال آنتونی با  سیج ازدواج کرد. درآمد سالانه ی آنتونی رابینز چیزی حدود ۳۰ میلیون دلار است و وی معتقد است این درآمد را تنها مدیون اندیشه قدیمی خود است که میگوید، ذهن انسان می تواند از پس موانع عبور کند. وی در یکی از سخنرانی های خود عنوان کرد که در ابتدای شروع فعالیت حرفه ای خود هیچ کس حتی به رایگان حاضر نبود تا به سخنان آنتونی رابینز گوش بسپارد. اما او امروزه یکی از بزرگترین سخنرانان موفقیت جهان است که شرکت هاورارد بیزنس کل دارایی اش را در حدود ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده است.

آنتونی رابینز

شروع زندگی حرفه ای آنتونی
بیوگرافی آنتونی رابینز

آنتونی رابینز حرفه خود را با ارتقا دادن سمینارهای انگیزشی جیم ران آغاز کرد. جیم ران یک سخنران انگیزشی، نویسنده و کارآفرین بود. جیم ران به آنتونی رابینز آموخت که خوشبختی و موفقیت به این ربطی ندارد که شخص چه چیزهایی در زندگی دارد، بلکه بر اساس کارهایی تعیین می‌گردد که فرد با منابع موجود در زندگی‌اش انجام می‌دهد. آنتونی رابینز از او الهام گرفت و مربی‌گری زندگی را آغاز نمود. او آموزش و تدریس را در برنامه زبان‌شناسی عصبی (NPL) و هیپنوتیزم اریکسونی آغاز کرد. یکی از بانیان NPL او را در این زمینه آموزش داد. در سال 1983 از تولی بورکان که پدر جنبش پیاده‌روی روی آتش محسوب می‌شود، پیاده‌روی روی آتش را یاد گرفت و آن را در سمینارهای خود به کار بست. حرفۀ آنتونی رابینز به عنوان یک گوروی خودیاری زمانی به اوج رسید که فروش‌ برنامه‌هایش را از طریق کتاب و تبلیغات [اطلاعاتی] در تلویزیون آغاز کرد. آنتونی رابینز به عنوان «مربی بهترین عملکرد» شهرت یافت و توجه زیادی را به خود معطوف نمود. سال 1987 شروع انتشار کتابهای آنتونی رابینز بود که در ادامه درباره کتابهای او صحبت خواهیم کرد.

پیشنهاد ویژه ما برای شما: سمینار شگفت انگیز با شور و اشتیاق زندگی کن آنتونی رابینز

در سال 1991 «بنیاد آنتونی رابینز» تاسیس شد که دانش‌آموزان و زندانیان از طریق انگیزاننده های غذایی و برنامه‌هایی که طبق آموزه‌های آنتونی رابینز طراحی شده‌ بودند، بتوانند خودشان را تقویت کنند. از آن‌جا که او به خاطر کتاب‌هایش و برنامه‌های تلویزیونی خیلی معروف بود، در سال 1997 سمینار «آکادمی رهبری» را آغاز کرد. با موفقیتی که در این سیمنارها به دست آورد، از سوی لرنینگ آنکس به عنوان سخنران برتر معرفی شد. شهرت عظیم آنتونی رابینز به عنوان یک سخنران خودیاری باعث شد که سال 2007 در کنفرنس TED به عنوان سخنران برتر معرفی گردد. در سال 2012 نیز سخنرانی او به عنوان ششمین سخنرانی محبوب TED انتخاب شد. آنتونی رابینز موسس «مرکز مداخلۀ استراتژیک رابینز-مادانز» است که در زمینۀ روانشناسی شخصی، خانواده و سازمانی فعالیت می‌کند. او همچنین سیمنارهای زیادی برگزار می‌کند، همانند سمینار چهار روزۀ «قدرت درون خود را آزاد کن» و دانشگاه خبرگی. در سال 2009 آنتونی رابینز «برنامۀ خبرگی در تجارت» را راه‌اندازی کرد. این برنامه به افراد کمک می‌نمود تا کسب و کار خویش را مدیریت کنند و رشد دهند. سمینار به صورت زنده توسط خودش برگزار می‌شود و کارآفرینانی نیز همچون استیو وین، پیتر گابر و غیره، به عنوان مهمان سخنرانی می‌کنند.

آنتونی رابینز سال 2010 در فیلم «تکینگی نزدیک است: یک داستان واقعی دربارۀ آینده» بازی کرد. بعد از آن نیز به صورت افتخاری در فیلم‌هایی همچون «خورشید کم ژرفا»، «واقعیت گاز می‌گیرد»، «مردان سیاه‌پوش» و چندین مجموعۀ تلویزیونی حضور داشته است.سال 2010 یک برنامه به نام «پیشرفت با تونی رابینز» در شبکۀ NBC شروع به پخش کرد که تونی در آن به شرکت‌کنندگان کمک می‌کرد تا مشکلاتشان را حل کنند، اما به دلیل آمار بینندۀ پایین کنسل شد. کمی بعد شبکۀ OWN آن را از سر گرفت. در سال 2001، روزنامۀ «ونکوور سان» آنتونی رابینز را یک «ریاکار» خطاب کرد. آنتونی رابینز در پاسخ به این حرکت، از روزنامه شکایت کرد و موفق شد ۲۰ هزار دلار غرامت دریافت کند.

« اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می‌دهید، همان چیزی را خواهید داشت که همیشه داشته‌اید. » ( تونی رابینز)

  • ۰۰/۰۹/۳۰
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی