بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

تجسم خلاق

چگونه در ذهنمان تصویر سازی کنیم 

 هوش ابعاد مختلفی را در بر میگیرد که هرکدام باید به صورت جداگانه مورد سنجش قرار بگیرد. نکته مهم دیگر را فراموش نکنید که طبیعت بیشترین اثر آرامش بخشی را بر کودکان برجای می گذارد. اگر به باغ ایرانی یا ایران مال رفته باشید به نوعی این ایده را میبینید که هر کدام در قالبی به تصویر کشیدهاند؛ مثلا در باغ ایرانی نماد شهرهای مختلف ایران به صورت مینیاتوری به نمایش درآمدند و ایران مال، بعضی نمادهای مهم و دیدنی ایران را در قالب مجلل، بازسازی کرده است. حضور در اماکن الهام بخش قدرت تجسم خلاق را افزایش میدهند.برای تصویرسازی ذهنی مناسب لازم است که یک سری از سلولهای مغزمان را که کار آنها ساختن تصاویر است تقویت کنیم و برای این کار تمرین های استانداردی وجود دارد. نقاشی و طراحی اشکال حتی به صورت ساده میتواند در تقویت هوش تصویری و فضایی موثر باشد. 

طبق آزمایشات اخیر از بین کلیه سالمندان 60 تا 80 ساله شهری، 75 نفر به صورت در دسترس و هدفمند انتخاب و به صورت تصادفی در 5 گروه 15 نفری تمرین بدنی،تصویرسازی ذهنی پتلپ، تصویرسازی ذهنی سنتی، ترکیب تمرین بدنی و تصویرسازی ذهنی پتلپ و ترکیب تمرین بدنی و تصویرسازی ذهنی سنتی قرار گرفتند. نتیجه بسیارشگفت انگیز بود. چراکه، 60 نفر آنها قدرت تجسم خلاق را پیدا کردند.استفاده از روش های مدیتشین مانند یوگا، می تواند به ذهن و بدن آرامش ببخشد. این پژوهش از نوع مطالعات نیمه تجربی بود و جامعۀ آن شامل تمامی افرادی بود که به صورت آماتور در رشتۀ بسکتبال فعالیت می کردند. این رازی است که تنها افراد موفق می دانند و در کتاب های علمی با عنوان “تجسم دیداری” از آن یاد می شود. تجسم خلاق creative visualization روشی است که با استفاده از آن از قدرت تخیل و فکرتان در جهت رسیدن به خواستهها و اهداف تان استفاده می کنید. یعنی میتوان از ترکیب تفکر خلاق اعضای حاضر در جلسه طوفان ذهنی و ایده های خلاق آنها، ایده های جدیدی به وجود آورد. یعنی گاهی به چیزی نگاه می کنیم ولی آن را نمی بینیم! «خودتان را در قالب فردی همیشه کامیاب در زندگی تصور کرده و آن را ملکه ی ذهنتان کنید.

“کسی که همیشه در مورد بیماری صحبت می کند، بیمار می شود و کسی که به طور مداوم در مورد رفاه صحبت کند، در رفاه و آسایش به سر خواهد برد.” استر و جری هیکس در این کتاب اشاره می کنند که “شما همه ی این ها را براساس تفکرات تان جذب می کنید.” با تمرکز بر روی چیزی، باعث می شوید آن مسئله برایتان اتفاق افتد. دانلود این کتاب فقط به مدت محدودی روی سایت قرار دارد. در این کتاب می خوانید: “به منظور تأثیر هر چه بیشترِ تفکرات مثبت بر روی اتفاقات، بایستی نادیده بگیرید که چه کارهای دشواری هستند- و هم چنین به این که دیگران شما را چگونه می بینند کاملاً بی توجه باشید. این کار در کنار برنامهریزی و ایجاد یک استراتژی ذهنی برای غلبه بر موقعیت حریف تا حد زیادی توانمندی فضایی ذهن را افزایش میدهد. در حقیقت این هوش تصویری و فضایی است که به ما کمک میکند تصور درستی از مسیرها داشته باشیم و بتوانیم موقعیت مکانی خود را به درستی تشخیص دهیم. همه این کارها برای این است که یادمان باشد در چه فرهنگ ملوّنی زندگی میکنیم و هر جا که سر میکشیم، یک شگفتی نمایان میشود. 

مورد مذکور این قابلیت را به شما می دهد که حقیقت زندگی خود را با افکارتان ساخته و مسائلی که دوست داشته تجربه کنید، روزی به آنان دست خواهید یافت. با دیدن این برنامه ها تنها موجب می گردید به آنان بیشتر فکر کرده و شانس اتفاق افتادنشان را افزایش دهید. تمامی اظهار نظرهای کاربران صرفا نظرات شخصی آنان بوده و تمامی مسئولیت متوجه اظهار کننده نظر می باشد. قدرت تصویر سازی در انسان بسیار بالاست و می توان از تصویر ساده شروع کرد و آن را پرورش و گسترش داد. اشتباه بسیاری از افراد در تصویر سازی ذهنی و تصویر سازی برای ازدواج با همسر دلخواه این است که فکر میکنند باید تمام کارهایی که در مسیر رسیدنب ه هدف و خاسته یشان انجام دهند را تجسم میکنند که این کاملا غلط است همان طور که قبلا بیان کردم در تجسم خلاق باید نتیجه را تصویر سازی کنید نه راه رسیدن به هدفتان یا اینکه از چه راهی میتوانید همسرتان را جذب کنید را تصویر سازی و تجسم نکنید.

  • ۰۰/۰۹/۱۵
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی