بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین راه های افزایش اعتماد به نفس این است که موفقیت هایی که در گذشته داشتید را یادداشت کنید و روی آن ها تمرکز کنید. بیاید یک لحظه تصور کنیم اگر عزت نفس داشتید چه کارهایی می توانستید انجام دهید؟ درخواست کمک می تواند گاهی اوقات احساس شکست را ایجاد کند و اعتماد به نفس در محیط کار شما را کاهش دهد. غرق در این احساس عمیق شوید و لحظه به لحظه هر یک از جزئیات را زنده کنید. این بسته شامل تعداد زیادی سنسور است. چرا که تولید محصولی با بهترین کیفیت ضمن رعایت آخرین استانداردها، در صورت استفاده از بسته بندی نامرغوب به مقدار بسیار زیادی از بازار پسندی محصول می کاهد. این کتاب، می­تواند یکی از بهترین کتاب­های بالینی برای افراد باشد. میتوانید این روش را تقویت کنید و با صحبت درباره احساسات خودتان، والدینتان و دیگر فرزندانتان برای آنها مثالهایی بیاورید. تکنیک سوم: با صدای بلند در جمع صحبت کنید.

یکی دیگر از تکنیک های افزایش اعتماد به نفس اینست که سعی کنید کمی بلندتر و رساتر در جمع صحبت کنید. نه. بیشتر افرادی که می بینید اتفاقا روزی حتی خجالت می کشیدند که در جمع ۵ نفره صحبت کنند اما توانستند از ذهن برای رشد خودشان و سخنرانی کردن استفاده کنند نمونه اش یکی از دوستان سخنرانم که بالغ بر ۱۰۰۰ سخنرانی داشته می گوید اگه الان کسی او را دعوت کند تا به روی سن برود از سخنرانی ترسی ندارد. اگر کمی و فقط کمی عباسمنش را بشناسید و حتی فقط یک ویدیو از او دیده باشید و یا یک فایل صوتی از او گوش کرده باشید بدون شک نام عباسمنش با عبارت باوردر ذهن شماعجین شده است. از دوستان شروع به صحبت کنید، بعد در جمع هایی که قدری وسیع تر از جمع های قبلی است صحبت کنید و کم کم این دایره را گسترش دهید تا بتوانید در جمع صد، دویست نفره به راحتی و بدون هیچ­گونه استرسی سخنرانی کنید. ۴- هنگام صحبت با دیگران یا در مقابل جمع به اعضاى بدن خود مثل لرزش دست و صدا، تپش قلب و … هنگام بروز سختی ها نیاز خود به کمک خارجی را انکار می کنید (چه در کار و چه در خانه) و به همه می گویید که هیچ مشکلی ندارید؟

این روند در مورد بزرگسالان هم صدق میکند، چرا که حتی اگر کودکی شما منجر به از بین رفتن اعتماد به نفس شما شده است، همیشه این امید وجود دارد که بتوانید آن را دوباره کسب کنید و برای این کار، تنها کافی است به دنبال حمایت از طرف دوستان و مربیان خود باشید. برای کم کردن خطا ها و اشتباهاتتان در محل کار، استاندارد ها را بیشتر رعایت کنید. یادتان باشد راضی کردن همهی اشخاص امر محالی است پس برای دیگران در مورد خودتان حد و حدود تعیین کنید. جلو بروید و اعتماد به نفس خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. درکتان می کنم من در کودکی و نوجوانی و ابتدای جوانی زندگی سختی داشتم و در یک خانواده معمولی متولد شدم حتی نمی توانستم به مهمانی خانوادگی بروم اما چیزی در درونم بود که می گفت باید خودت را تغییر دهی تو لیاقتت بیشتر از این است حتما در درون شما هم چنین گفتگویی وجود دارد روزی از روی سن سخنرانی می آمدم پایین به خودم گفتم یادش بخیر روزی بود که نمی توانستم جلوی ۵ نفر درست صحبت کنم اما الان دارم برای بیشتر از ۵۰۰ نفر به راحتی صحبت می کنم.  

چه کار کنم موقعی که با جنس مخالف صحبت می کنم اعتماد به نفس بالایی داشته باشم؟ من همیشه در کلاس عزت نفسم این موضوع را مطرح می کنم که اعتماد به نفس شما با توجه به یکسری پارامترها از بیرون قابل سنجش است ولی آیا در مورد عزت نفس هم همی نطور است؟ این حرف کاملا صحیح است و واقعیت دارد. از سمت دیگر اعتماد به نفس، تأثیر زیادی در لذتبردن از زندگی دارد. این اولین قدم مهمی است که ما را به سمت ناشناختهها هدایت میکند و به اعتماد به نفس واقعی نیاز دارد. اما در محیطی که خلق میکنید، صداقت را از یاد نبرید، در این صورت افراد مشابه با سرعت به سمت تیم شما متمایل میشوند. شما زمانی احساس کم ارزشی می کنید که خود را درست نشناخته باشید و یا این که طرف مقابل را بسیار با ارزش و بزرگ می دانید. البته اعتماد به نفس را در هر زمینهای میتوان تعریف کرد: ه عنوان مثال شما زمانی که یک ورزشکار حرفهای باشید (مثلاً یک فوتبالیست حرفهای) ممکن است اعتماد به نفس خوبی در تمرینات داشته باشید اما زمانی که در مسابقه مهمی مثل دربی بزرگ شهرتان حضور داشته باشید اعتماد به نفس خود را از دست بدهید و یا نتوانید تصویر درستی از توانمندیهای خود در مقابل جمعهای بزرگ داشته باشید.

هدف او از نوشتن این کتاب، کمک به مخاطب در روبه­رو شدن با ترس­ها به عنوان یکی از عوامل مهم در کاهش اعتماد به نفس و نشان دادن راه تغییر افکار منفی و آزادی از آن­ها و آشنا کردن او با عوامل کاهش­دهنده­ی اعتماد به نفس و روش­های مبارزه با آن­هاست. پدر و مادر به خاطر دلسوزی های خود که دوست ندارند فرزندشان متحمل کوچکترین آسیب بشود، مدام تلاش میکنند که او را از موقعیت هایی که ممکن است برایش خطرآفرین باشد و یا موجب آزار او شود دور کنند. در حالی که سایر افراد سال ها برای رسیدن به این موفقیت تلاش کرده اند، بدون این که حتی به آن نزدیک شده باشند. تمامی محصولات آنلاین گروه تحقیقاتی حیدری، گارانتی بازگشت وجه بدون پرسش و بدون محدودیت دارند؛ بنابراین بدون هیچ ریسکی این دوره را تهیه می کنید. اما اگر اعتماد به نفس کودک متزلزل باشد، ممکن است برخی رفتارها مانند خشونت و قلدری را طبیعی بداند و به آنها گرایش پیدا کند یا اینکه قربانی این رفتارها شود. بیش از حد خود را معطل تجزیه و تحلیل و بررسی جوانب کار می کنید بی آنکه تصمیم مشخص و واضحی بگیرید و خود را متعهد کنید یا اینکه آن قدر در تصمیم گیری مردد و متزلزل هستید که به محض موفق شدن در تصمیم گیری دیگر شور و حال و هدفمندی خود را از دست داده اید؟

  • ۰۰/۰۹/۱۵
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی