بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

قانون جذب

در سال 2021 کمتر کسی را میشناسید که قانون جذب را نشناسد یا دسته کم هرچند محدود در مورد آن چیزهایی نشنیده باشد اما این قانون عموما به اشتباه در میان مردم جا افتاده است. مثلا دیروز به دیدن یکی از دوستان خانوادگیمان رفته بودم از پسرش گله مند بود که با سی سال سن سر هیچ کاری نمیرود. همیشه خانه است و یک پایش را روی پای دیگر انداخته و هیچ کاری نمیکند و منتظر است تا معجزه شود. حال و احوال را از پسر جویا شدم او در پاسخ گفت همه چیز درون ذهن شما است و اصلا لازم نیست که هیچ کار فیزیکی انجام دهید من در خانه مینشینم و بر روی ثروتمند شدن تمرکز میکنم و در نهایت قانون جذب برای من کار کرده و من ثروتمند میشوم. من که با این قانون کائنات آشنا بودم لبخندی زده و ترجیح دادم با او بحث نکنم. راستش را بخواهید مطمئن هستم اگر ده سال دیگر نیز به سراغ این پسر بروید بازهم پایش را روی پایش انداخته و منتظر معجزه است و همچنان به قول معروف هشتش در گروی نهش است. به راستی اقدام عمل دقیقا مهم ترین بخش قانون جذب است که به خوبی برای مردم تعریف نشده است اما چرا؟ پاسخ مشخص است ثروتمندان جهان نمیخواهند شما هم مثل آنها پولدار و خوشبخت باشید و این راز را از شما پنهان کردم. تا انتهای این مقاله با من همراه باشید می خواهم رازی را برایتان فاش کنم که جهانتان را زیر و رو میکند.

قانون جذب چیست؟

اگر این کلمه را در اینترنت سرچ کنید، صدها کلمه ی قلمبه سلمبه میبینید که احتمالا معنی آنها را متوجه نشوید اما من میخواهم آن را به زبان ساده تری برای شما توضیح دهم. اکثر خوانندگان این مقاله احتمالا مسلمان هستند. اجازه دهید از شما یک سوال بپرسم آیا خداوند رحمان در قرآن کریم نفرموده است که انسان اشرف مخلوقات است چرا که قدر تفکر و اراده و اختیار دارد؟ خب قانون جذب هم همین را میگوید، بر اساس این قانون ذهن شما بسیار قدرتمند است و تمام چیزهایی که اکنون در زندگیتان دارید، خواه مشکلات سلامتی باشد و یا یک رابطه ی رویایی، منظورم این است که فرقی نمیکند چیزهای خوبی باشد یا چیزهای بدی. تمام آنچه که دارید را پیش تر در ذهن خود ساخته اید. یعنی به آن فکر کرده اید.

تا حالا شده مثلا دلتان قرمه سبزی بخواهد بعد متوجه شوید شام امشبتان قرمه سبزی است. آن وقت است که با خود می گویید کاش از خدا یه چیز دیگر میخواستم. بله مسله دقیقا همین است هرچیزی را که از خدا بخواهید به شما میدهد. شاید اکنون سوال کنید من که بیماری، روابط بد و بی پولی نخواسته بوئدم چرا پس آنها را در زندگی ام دارم؟ اجازه دهید در پاسخ بگویم که چرا شما دقیقا همین ها را خواسته بودید. شما مدا به اینکه بی پولید و چرا بی پولید فکر کرده بودید. شما مدام به این فکگر کرده بودید که چرا روابط خوبی ندارید و با خود گفته بودید که من اصلا شانس ندارم. شما مدام ترسیده بودید که به یک بیماری سخت مبتلا شوید. خب بفرمایید این هم نتیجه اش.

چطور از قانون جذب استفاده کنیم؟

حالا که فهمیدید قانون جذب چیست خب حتما وسوسه شده اید از آن استفاده کنید. یعنی با خود گفته اید حالا که این قانون کار میکند چرا جوری از آن استفاده نکنم که به نفعم باشد. اکنون میخواهم به شما بگویم اگر میخواهید قانون جذب کار کند باید چطور از آن استفاده کنید:

1- هرگز هرگز و هرگز از افعال منفی استفاده نکنید. مثلا اگر قصد جذب یک رابطه ی رویایی را دارید نگویید من رابطه ای میخواهم که در آن به من خیانت نشود. به جای آن بگویید من رابطه  ای میخواهم که در آن تعهد بی قید و شرط دریافت کنم.

2- ورودی های ذهننان را کنترل کنید. روزانه هزاران خبر به گوشتان میرسد که ممکن است با آنچه میخواهید در زندگی داشته باشید مغایرت داشته باشد. مثلا شما به دنبال جذب پول باشید اما اخبار مدام از قحطی، خشکسالی، فقر جهانی و ... بگوید هرچه به  این اخبار بیشتر گوش دهید باورهای شما منفی تر شده و جذبی صورت نمیگیرد. قانون جذب از شما میخواهد به اخبار منفی گوش ندهید و با افراد منفی باف معاشرت نکنید همین.

3- هدف داشته باشید. آنهم کاملا شفاف و روشن. اگر ندانید دقیقا چه چیزی میخواهید چه فایده ای دارد که قانون جذب برایتان کار کند یا نکند. پس لطفا همین الان یک کاغذ و قلم برداشته و اهداف خود را دقیقا بنویسید. منظورم از دقیقا این است که شفاف باشید مثلا من ماشین مدل فلان،  رنگ فلان، تولید سال فلان میخواهم حتی گاهی بیشتر هم بروید . دوست دارم رینگ ماشینم فلان مدل باشد. روکش صندلی هایش فلان رنگ باشد. سیستم صوتی اش فلان جور باشد و ...

4- تخیل کنید. چشمانتان را ببندید و فکر کنید همین الان آن چیزی را که میخواهید دارید. خب چه حسی دارید؟ از حستان به من بگویید. همان حال خوب را تجربه کنید

تاثیر اقدام و عمل در قانون جذب

عاجزانه از شما تقاضا میکنم که به قانون جذب به چشم یک غول چراغ جادو که تمام رویاهایتان را بدون اندکی تلاش محقق میکند نگاه نکنید. قانون جذب میگوید موفقیت دو بعد دارد. بعد کار ذهنی و بعد کار فیزیکی. پس خواهشا از کار فیزیکی غافل نشوید . برای اهدافتان تلاش کنید و مطمئن باشید آنچه میخواهید قطعا و قطعا محقق میشود و در پایان از شما میخواهم نتیجه را به خدا واگذار کنید و ترسی به دلتان راه ندهید. شما هر آنچه لازم بوده انجام داده اید اکنون اجازه دهید تا خداوند برایتان معجزه کند و مطمئن باشید بهترین ها را برایتان رقم میزند 

  • ۰۰/۰۸/۳۰
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی