بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

وین دایر

زندگینامه وین دایر بسیار جذاب است
در این مقاله قصد داریم زندگینامه وین والتر دایر – Wayne Walter Dyer معروف به وین دایر یکی از افراد موفق جهان و الهام بخش ترین سخنران دنیا را برای شما شرح دهیم. همچنین کتابهای وین دایر را معرفی می کنیم و شما با بهترین کتاب وین دایر و پرفروش ترین کتاب وین دایر آشنا می شوید. کتاب خاطراتی از بهشت وین دایر و کتاب قلمرو اشتباهات شما وین دایر جزو بهترین کتابهای وین دایر هستند که درباره آنها نیز کمی صحبت خواهیم کرد.اما به راستی بنظر شما راز موفقیت ون دایر در چیست؟ آیا در بحث مدیریت زمان عملکرد خوبی داشت؟ آیا انسان با پشتکاری بود؟ آیا فرد با استعدادی بود؟ آیا اهداف بزرگی را دنبال میکرد؟ آیا میتوانست افکار خود را مدیریت کند و قانون جذب را در مشت خود بگیرد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا راز و رمز موفقیت ون دایر را بفهمید. وین دایر خاطراتی از بهشت خود را بسیار دوست دارد و برای آن ارزش زیادی قائل است. شاید جملات وین دایر به چشمتان خورده باشد که بسیار تاثیرگذار هستند. همچنین از وین دایر کتاب صوتی نیز وجود دارد که با جستجو در اینترنت حتما پیدا خواهید کرد. وین دایر کتابها را جزو لاینفک زندگی میداند و در مورد کتابهای خودش نیز گفتنی های زیادی دارد. کتابهای وین دایر pdf نیز دارد که می توانید تهیه کنید و از خواندن آنها لذت ببرید. درگذشت وین دایر که او را پدر انگیزه می نامند واقعا تاثربرانگیز است؛ در پایان مقاله سایت راز موفقیت درباره علت مرگ وین دایر هم توضیح داده شده است.

بیوگرافی وین دایر
وین دایر بزرگترین سخنران موفقیت

وین دایر نویسندۀ کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی اهل آمریکا بود. او را «پدر جنبش مدرن خودیاری» یا «پدر انگیزه» می‌خواندند. او بیشتر کودکی خود را در یتیم‌خانه‌ها سپری کرد اما همیشه می‌خواست که در زندگی پیشرفت کند. او از تجارب زندگی خود درس‌هایی فرا گرفت. بعد از اینکه مدرک خود را از دانشکدۀ مشاوره دانشگاه وین استیت دریافت کرد، به مشاوره مشغول شد. او مقالاتی منتشر کرد و یک کارزار درمانیِ خصوصی را راه‌اندازی کرد. سخنرانی‌های او شمار زیادی از دانشجویان را به سمت خود جلب می‌کرد. همین مسئله باعث شد به فکر مکتوب کردن اندیشه‌هایش بیفتد. اولین کتاب او با عنوان « قلمرو اشتباهات شما » منتشر شد. سپس با قدرت زیادی به ترویج کتاب خود مشغول شد و در کتاب‌فروشی‌ها به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت. او سخنرانی‌های خود را به صورت نوار صوتی منتشر کرد و در تاک شو‌ها حضور یافت. او تاکید داشت که در گناه غوطه‌ور نشویم و به خودشکوفایی و خوداتکایی روی آوریم. وی تا مدت‌ها در رابطه با معنویت سخنی نگفت. او ایده مسیح‌گون بودن یا بوداگون بودن را به جای مسیحی و بودایی معرفی کرد. او سه بار ازدواج کرد و هشت فرزند دارد.

کودکی و سال‌های اولیۀ زندگی وین دایر
وین دایر در ۱۰ می ۱۹۴۰ در دیترویت میشیگان به دنیا آمد. پدر و مادر او ملوین لایل و هزل آیرین دایر نام داشتند. او بیشتر کودکی خود را در یتیم‌ خانه‌ای در دیترویت گذارند. او درس خود را در دبیرستان دنبی به پایان رساند. در سال ۱۹۵۸ به ارتش ایالات متحدۀ آمریکا پیوست و به مدت پنج سال آن‌جا کار کرد. بعدها مدرک مشاوره خود را از دانشگاه وین استیت دریافت کرد.

شروع زندگی حرفه ای وین دایر
وین دایر حرفه خود را به عنوان مشاور دبیرستان دیترویت و استاد مشاورۀ دانشگاه سنت جان در نیویورک آغاز کرد. در عین حال که به عنوان یک استاد فعالیت می‌کرد، آثار خود را در قالب مقالات موفقیت به چاپ رسانید و درمان خصوصی خویش را آغاز نمود. اکثر سخنرانی‌های او بر افکار مثبت و صحبت‌های انگیزشی متمرکز بود که به شدت در میان دانشجویان دانشگاه سنت جان محبوبیت یافت. از او خواسته شد نظریه‌هایش را مکتوب کند و نتیجه آن چاپ کتاب اولش بنام «قلمرو خطاهای شما» بود و در سال ۱۹۷۶ منتشر گشت. با اراده‌ای محکم، پس از استعفا دادن از شغلش، یک تور عمومی را آغاز کرد. حضور او در کتابفروشی‌ها و مصاحبه باعث شد به یک شخصیت محبوب بدل شود و دیری نگذشت که به تاک شوهای تلویزیونی مثل «شوی امروز»، «شوی امشب» و «شوی اپرا وینفری» دعوت شد. برنامه‌های گفت‌وگو محور یا تاک شو سهم و جایگاه ویژه ای در میان بینندگان تلویزیونی دارد. او موفقیت کتاب‌هایش را با تورهای سخنرانی تکمیل کرد. یک مجموعه نوارهای صوتی راجع به سخنان و افکار انگیزشی منتشر کرد. او به نوشتن و انتشار کتاب ادامه داد.

  • ۰۰/۰۶/۳۰
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی