بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

مستند راز

اگر شما هم جز طرفداران قانون جذب باشید و یا حتی نه یک فرد بی طرف ولی کنجکاو باشید که میخواهید بدانید قانون جذب چیست و چطور کار میکند حتما تا حالا مستند راز را دیده باشید و یا چیزی در مورد آن به گوشتان خورده باشد. من به شما پیشنهاد میکنم که حتی اگر از مخالفان قانون جذب هم هستید یک بار این فیلم را ببینید بالاخره آدم وقتی میخواد چیزی را رد هم کند باید هم نظرات موافق و هم نظرات مخالف را در مورد آن بشنود و بعد از آن تصمیم بگیرد.

مستند راز

مستند راز فیلمی مصاحبه طور برای آموزش و اثبات قانون جذب و فیزیک کوانتوم است که در سال 2008 توسط راندا برن ساخته شود و تحول عظیمی در مورد مفهوم قانون جذب ایجاد کرد و بعد از آن توانست طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان به قانون جذب جلب کند. اما من چرا تا این ادندازه مستند راز را قبول دارم ؟ علت موضوعات مطرح شده در فیلم راز است که در قرآن کریم صراحتا به آن اشاره شده است. به طور مثال این اصل که انسان اشرف مخلوقات و مقرب درگاه الهی است از موضوعاتی است که هم در قرآن کریم مطرح شده است هم در مستند راز

فیلم مستند راز یا فیلم قانون جذب یا همان قانون راز داستان شکل گیری جالبی دارد. یک روزی یه خانم ۶۱ ساله مستند ساز استرالیایی تو شرایط بسیار بد مالی قرار گرفته بود. خیلی خیلی تصادفی کتابی دست دخترش میبینه. کتاب "علم ثروتمند شدن" نوشته والاس واتلز بود. بلافاصله به امریکا پرواز کرد. دقیقا هفت هفته بعد، تیم راز از ۵۵ مربی معروف آموزش موفقیت سرتاسر آمریکا فیلمبرداری کردند که نتیجه اون فیلم مستند صدو بیست دقیقه ای راز یا همان قانون جذب یا قانون راز شد که the secret نامیده شد. این خانم "راندا برن" می باشد که بعد از فیلم راز کتابی هم به همین نام "کتاب راز" چاپ کرد.. کتاب راز و فیلم راز بیش از ۳۰۰ میلیون دلار فروش کرد.

فیلم راز چیست؟
اما به راستی، رازی که این فیلم از آن پرده برمیدارد چیست؟ اجازه دهید به شما بگویم که این فیلم چگونه به تمام پرسش های ذهن کنجکاو من جواب داد. ما انسان ها اشرف مخلوقات خداوندیم و این موضوع بارها در قرآن کریم ذکر شده است. ذهن ما ذهن ما قدرتی اعجاز انگیز و نامحدود دارد. فرآموش نکنید که همه ی ما با یک قانون کار میکنیم و آنهم چیزی نیست جز، قانون کائنات . قانون کائنات به حدی دقیق است که قدرت انجام هرکاری را به ما میدهد. نحوه عملکرد این قانون، دقیقا همان راز جهان هستی است که بیشتر انسان ها آن را نمیدانند و معدود افرادی همچون خانم راندا برن، کوین ترودو . … که به این قانون یعنی همان قانون جذب رسیدند، توانستند زندگی خود را زیر و رو کنند.

فیلم راز به شما میگوید که مهم نیست در کجای این کره ی خاکی، با چه تحصیلات، چه سقف درآمد، در چه خانه و با چه شرایطی زندگی میکنید. تنها چیزی که مهم است این است که قانون جذب برای شما هم کار میکند و شما میتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. هیچ وقت فرآموش نکنید که هر آنچه وارد زندگی شما میشود چه خوب و چه بد، شما خودتان آن را جذب کرده اید و میتوانید هر روز چیز های بیشتری را به زندگیتان فرآخوانی کنید.

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی