بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

فرکانس و ارتعاش

با مبحث فرکانس و ارتعاش چقدر آشنایی دارید؟ اصلا شما قانون جذب را قبول دارید و فکر میکنید که میتوانید با قانون جذب در شرایط زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید؟ اگر قانون جذب را بشناسید حتما فرکانس و ارتعاش به گوشتان خورده است . اما به راستی این فرکانس و ارتعاشی که همه از آن صحبت میکنند یعنی چه ؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی آن بپردازیم:

ارتعاش چیست؟

برای اینکه بفهمید فرکانس و ارتعاش در کنار هم چه معنای میدهند ابتدا باید بدانید هر کدام یعنی چی. بر اساس قانون جذب هر فکری که از ذهنتان میگذرد ارتعاشی دارد. خواه یک لحظه گذرا به آن مطلب فکر کنید . خواه آن فکر ساعت ها ذهن شما را به خود اختصاص دهد در نهایت انسان در طول روز هزاران هزار فکر مختلف میکند و هذر کدام از این فکر ها یک ارتعاشی را به جهان هستی و کلئنات ارسال میکند. ارتعاش ها میتوانند مثبت و یا منفی باشند. و راه تشخیص ارتعاش مثبت از منفی توجه کردن به احساساتتان است. اگر زمانی که فکری به ذهنتان خطور میکند احساس خوبی داشته باشید این به آن معنی است که ارتعاشاتان مثبت بوذه و اگر حس بدی داشته باشید ارتعاشاتن منفی بوده. اما فرکانس و ارتعاش در کنار هم چه معنی ای میدهند

فرکانس چیست

همان ارتعاشات اگر در طول روز آنقدر تکرار شوند که ملکه ی ذهنتان شوند فرکانسی را به جهان ارسال میکنند. در واقع افکار در صورت تکرار مداوم به ضمیر ناخودآگاه ذهن انتقال پیدا کرده و به باور تبدیل میشوند. باور ها هم نوعی فکر قوی شده و جهش یافته هستند اما آنچه از خود ساطح میکنند دیگر ارتعاش نیست بلکه فرکانس است که قدرت بسیار بالایی دارد. اکنون دانستید که فرکانس و ارتعاش یعنی چه؟

راز فرکانس و ارتعاش
تا کنون به این موضوع اندیشیده اید که چرا ما انسانها می توانیم به سرعت با صداهایی که الگوی ریتمیک دارند ارتباط برقرار کنیم؟ چرا که صدا و موسیقی آیتمی است که میان همه ی انسان ها با هر فرهنگ و از هر خبطه جغرافیای مشترک است. اما خوب گوش کنید اکنون میخوام راز فرکانس و ارتعاش را با شما در میان بگذارم.ارتباط ارتعاش با همه چیز از طریق صداست اما تعداد کمی از مردم قدرت فرکانس صدا را می دانند، این قدرت می تواند به عنوان یک سلاح استفاده گردد یا می توان آن را به عنوان جزئی از درمان استفاده کرد اگر بتوانید صدار ارتعاشاتی را که میخواهید بشنوید، با سرعت هرچه تمام تر آن ارتعاشات به فرکانس تبدیل میشوند. برای همین هم است که اساتید انگیزشی دائما میگویند که جملات تاکیدی خود را با صدای بلند تکرار کنید و یا آنها را ضبط کرده و هر روز گوش دهید.

  • ۰۰/۰۶/۰۳
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی