بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

لوییز هی

لوییز هی بر سرطان غلبه کرد

اگر فکر می‌کنید که لوییز هی زندگی سختی داشته است، لازم است بدانید که در اواخر دهه هفتاد به سرطان رحم نیز مبتلا شد. سرطان یکی از دشوارترین چالش‌هایی است که در زندگی شخص می‌تواند پدید آید و این حقیقت که وی توانست آن را شکست دهد، باور او در مورد شفابخشی خویش را تایید می‌کند و یک نمونۀ زنده از آموزه‌هایش به حساب می‌یاید. او چنین نقل می‌کند که با تعذیه مناسب و بازتاب‌شناسی گسترده؛ همراه با تنقیه توانست خود را درمان کند، بدون اینکه نیازی به درمان‌های پزشکی داشته باشد. او معتقد بود آشفتگی او در زندگی‌های گذشته موجب بیماری‌اش شده و بنابراین باید خود را پاک‌سازی کند. البته هیچ دکتری این داستان را تایید نمی‌کند و تنها مدرک دال بر وقوع این اتفاق داستان خود لوییس هی می‌باشد.

 

کتاب اول لوییز هی – شفای زندگی

 

همانند بسیاری از دیگر آثارش، لوئیز هی رساله‌ای در رابطه با بیماری‌های جسمی و حالت متافیزیکی ذهن نوشت. در سال ۱۹۷۶، این رساله به اولین کتابش با عنوان «بدن خود را شفا بده» تبدیل شد و الهام بخش‌های میلیون‌ها نفر شد. این باور در میان مخاطبین کتاب رایج شد که آشفتگی ذهنی می‌تواند منجر به بیماری جسمانی گردد. بنابراین با ذهنی سالم می‌توان زندگی سالم‌تری داشت. گروهی به نام «هی رایدز» شکل گرفت که شامل افراد مبتلا به ایدز بود که او سعی داشت به آن‌ها کمک کند از طریق تفکر در خویشتن بتوانند آن‌چه را که اشتباه بود درمان کنند. اگرچه در ابتدا تعداد این افراد بسیار کم بود اما به تدریج صدها نفر سمت وی جذب شدند و می‌خواستند در هالیوود غربی در یک تالار بزرگ با او ملاقات کنند. نیویرک تایمز یکی دیگر از کتاب‌های او را با عنوان «شما می‌توانید زندگی خود را شفا بخشید» در لیست پر فروش‌ترین‌ها قرار داد. این کتاب تا سیزده هفته در صدر جدول باقی ماند و بیش از ۵۰ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفت. بدین ترتیب در زمرۀ ۵۰ کتاب برتر خودیاری قرار گرفت. در سال ۱۹۸۸، لوییز هی به خاطر شهرتی که از گروه مقابله با ایدزش به دست آورده بود، به برنامه اوپرا وینفری دعوت شد. بعد از آن برنامه، «شما می‌توانید خود را شفا دهید» یک بار دیگر در لیست پر فروش‌ترین کتاب‌های نیویرک تایمز قرار گرفت. یک رخداد حیرت‌آور که تا آن زمان هرگز رخ نداده بود.

کتاب شفای جسم و جان لوییز هی

کتاب شفای جسم و جان لوییز هی از دیگر کتب معروف آن است که در آن نویسنده کوشیده است که مطالب کتاب را با شرح زندگی و تجارب خویش برای مخاطب قابل فهم تر کند. عمده تکیه این کتاب بر روی مبحث “مثبت اندیشی” است و در انتها نیز،  توصیه‌هایی برای تغییر رفتار و ضمیر ناخودآگاه به مخاطب میشود. وی معتقد است رفتارها و اندیشه‌های گذشته تاثیری مستقیم بر روح و روان افراد دارند و اگر کسی بخواهد به راحتی میتواند این اندیشه ها و افکار را تغییر دهد. کتاب مستقیما و به روشنی عنوان میکند که “هر کدام از ما صد در صد مسئول تجربه‌های خود هستیم و این  شیوه تفکر حال حاضر ما است که آیندمان را میسازد و تقدیر همیشه و همه جا در دست ما است حتی همین حالا در همین لحظه.

کتاب سفر زندگی اثر لوییز هی

لوئیز هی در کتاب سفر زندگی کوشیده است تا عنوان کند که انسان همانطور که مرحله های مختلف زندگی نظیر بزرگ شدن، درس خواندن، کار کردن و … را طی میکند یعنی در سالهای زندگی تا مرگش با ترس ها و چالش هایی که پیش روی آن است سروکار دارد. کتاب سفر زندگی اثر لوییز هی میکوشد تا شما را با این واقعیت روبرو کند که، مهم نیست چالش ها و ترس هایتان تا چه اندازه بزرگ هستند.چرا که زندگی همان پدیده ی باشکوه، ترسناک، لذت بخش و مضحکی است که در سال های بین مرگ و زندگیتان تجربه میکنید.

جملات تاکیدی مثب لوییز هی (نویسنده ی کتاب شفای زندگی)

 

لوییز هی از حقیقتی سخن می‌گوید که بدان اعتقاد دارد. او معتقد است که انسان می‌تواند صرف نظر از دنیای پزشکی یا هر چیزی در دنیای مادی، خودش را شفا بخشد و گسترش دهد.زندگی تراژیک لوئیز هی منبع الهام بسیاری از آموزه‌هایش بوده است. او سعی داشت افراد را به مسیری دعوت کند که خودش به مدت سی سال آن را می‌پیموده است. لوییز هی در مورد ایده‌هایش چندین کتاب صوتی و اثر ادبی منتشر کرده است. او در توسعه فردی به دیگران کمک کرده و آن‌ها را هدایت نموده تا اعتماد به نفس و عزت نفس خودشان را افزایش دهند. او در القای این ارزش‌ها به اذهان مردم بسیار با انگیزه بود. لوییز هی یک ذهن زیبا دارد. رفتار آرام و متین او در تمامی آثارش مشخص است. این کار موجب الهام‌بخشی و تاثیری‌گذاری بر بسیاری از خوانندگان او می‌گردد. گفته می‌شود که صدای او شفابخش است؛ شاید به شخص کمک می‌کند تا تاریکی درون را تشخیص دهد و با آن بجنگد و به انسان بهتری تبدیل گردد. او خودش را به عنوان مثال نشان می‌دهد؛ شخصی که با بخشایش خویشتن به جنگ سرطان رفت و زندگی تلخش را مجدداً سامان داد. گفته می‌شود که لوییس هی با مشاوره دادن و متقاعدسازی افرادی که به بیماری جسمی مبتلا هستند، معجزه می‌کند. گویا سخنانش در افراد انگیزه ایجاد می‌کند و به آن‌ها این قدرت را می‌دهد تا زندگی‌شان را بهتر کنند. این قضیه باعث شده تا در طول سال‌ها احترام و علاقه زیادی را به سمت خود جلب نماید.

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی