بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

چقدر از زمانتان را در طول شبانه روز صرف مطالعه میکنید؟ تا کنون چند کتاب موفقیت را مطالعه کرده ای؟ بزرگترین نویسندگان، حوزه موفقیت فردی جهان را می شناسید؟اگر شما هم بدنبال جذب پول، روابط رویایی، سلامتی و در حالت کلی موفقیت هستید، احتمالا بدنبال لیستی از بهترین منابع موفقیت جهان هستید. در این مقاله به بهترین آثار مکتوب دنیا که زندگی شما را دگرگون می کند، خواهیم پرداخت. اما سوال اصلی ای که مطرح میشود این است که، چگونه میتوانیم از طریق خواندن این کتاب ها به خودشناسی و مدیریت ذهن و فکر خود بپردازیم؟ آیا افراد موفق جهان مانند، استیو جابزف بیل گیتس و ... نیز کتب موفقیت را مطالعه میکردند و کتاب های پیشنهادی آنها چه بود؟ پرفروش ترین کتاب های قانون جذب، مدیریت زمان و موفقیت جهان چیست؟ این سوال و صدها سوال دیگر از این قبیل را در این مقاله پاسخ داده ایم پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

1- کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی و ترجمه ی محمود جولایی

اثر مرکب شاهکار دارن هاردی کارآفرین و مدرس موفق حوزه ی تحول فردی آمریکایی است که محمود جولایی از مدرسین بنام حوزه ی موفقیت او را با نثری ساده و روان به فارسی برگردانده است. رسالت اصلی کتاب اثر مرکب در این است که به شما خوانندگان عزیز بگوید که، تغییرات بزرگ یک شبه اتفاق نمی افتند. تغییرات بزرگ تنها از ایجاد و استمرار در عادت های کوچک بدست می آیند. کاهیست شما عادت های کوچکگی که انسان های موفق در مسیر رسیدن به موفقیت به طور مستمر تکرار میکردند را در وکود خود نهادینه کنید، موفقیت شما صددرصد و تضمینی است. چرا که این کارهای جزئی، نتایج جزئی را به همراه دارند که در دراز مدت به نتایجی شگرفت تبدیل میشوند. دارن هاردی ، نویسنده این کتاب تاثیر ضرب المثل “قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود” را در حوزه موفقیت مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.خلاصه کتاب اثر مرکب به زبان ساده، عنوان میکند که، برای انجام کارهای بزرگ تنها یک کار کفایت می کند. آنهم برداشتن قدمهای کوچک اما مداوم. حتی اگر در ابتدای کار شاهد پیشرفتی نبودید نباید دلسرد شوید چراکه با تکرار این زنجیره پیشرفت های شگرفتی را مشاهده خواهید کرد.

2- کتاب بخواه تا برآورده شود اثر کوین ترودو ترجمه ی محمود جولایی

کتاب بخواه تا برآورده شود، یکی از پرفروش ترین کتاب های کوین ترودوف مدرس و کارآفرین موفق آمریکایی، عضو گروهک های مخفی آمریکایی، سخنران، نویسنده، مدرس قانون جذب، کار آفرین و میلیاردر آمریکایی با بیش از 60 شرکت فعال در جهان است. کتاب صوتی بخواه تا برآورده شود، دقیقا بعد از برگزاری سمینار موفق بخواه تا برآورده شود، در آمازون منتشر شد.  عنوان اصلی کتاب همان عنوان سمینار بود ولی محتوای کتاب حول موضوع ارتعاش در قانون بود. سمینار آرزوی تو دستور توست به صورت مخفیانه در یک هتل مجلل طی دو روز برگزار شد و بازخورد باورنکردنی جهانی داشت. کتاب بخواه تا برآورده شود در ایران توسط مهندس محمود جولایی که خود مدرس دوره های موفقیت فردی و قانون جذب هستند، ترجمه و بخشهایی به آن افزوده شد و نهایتا به سبک شاگردی استادی که توصیه همیشگی خود کوین ترودو بود بازنویسی تخصصی شد. کوین ترودو بارها تاکید کرده است که برای نتایج بهتر کتاب بخواه تا براورده شود به همراه کتاب آرزوی تو دستور توست، مطالعه گردد. 

3- کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل، ترجمه مهین خالصی

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، شاهکار ناپلئون هیل و از پرفروش ترین کتب حوزه ی موفقیت در سطح بین المللی در دهه ی اخیر است.ناپلئون که از 10 سالگی مادرش را از دست داد و کودکی بسیار سختی را تحت سرپرستی پدرش تجربه کرد، توانست در بزرگسالی به یکی از بزرگترین نویسندگان جهان، تبدیل شود و بتواند در حوزه ی خودیاری به انسان های زیادی در جهان کمک کند. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، در زمان جنگ جهانی درست زمانی که جهان در ناامیدی مطلق غوطه ور بود و نوشتن چنین کتبی رواج نداشت نوشته شده است و توانست با انتشار آن جان تازه ای به جامعه دهد. ناپلئون هیل جمله معروفی دارد که می گوید قبل از اینکه جیب هایتان پر از پول باشد،‌باید ذهن ثروتمندی داشته باشید. این کتاب در 13 فصل به اصول کلی ثروت اندوزی و موفقیت می پردازد که پس از مطالعه زندگی 500 نفر از افراد موفق دنیا صورت پذیرفته است. لذا خواندن این کتاب به تمام افرادی که میخواهند در حوزه ی موفقیت حرفی برای گفتن داشته باشند پیشنهاد میشود.

 

4- کتاب قورباغه را قورت بده اثر برایان تریسی briantracy – ترجمه اشرف رحمانی

 

برایان ترسی، از جمله افراد موفق جهان است که اعتقاد خاصی به مدیریت زمان و همچنین مدیریت انرژی دارد و معتقداست که مدیریت زمان کمک میکند تا بتوانید بر روی اهدافتان تمرکز کنید. او اعتقاد دارد اگر می خواهید روز خوبی را سپری کنید باید در ابتدای روز سخت ترین کاری را که دارید انجام دهید. این کار برای بیشتر افراد بسیار سخت است و از انجام آن همیشه طفره میروند. تاجایی که ترسی آن را به قورت دادن قورباغه تشبیه میکند. اما اگر بتوانید این کار را به یکی از عادات خود تبدیل کنید آن زمان است که در زندگیتان ، معجزه ی موفقیت رخ میدهد.

اگر بتوانید چنین قدم بزرگی را در زندگی برداید و عادات مثبت بسازید، اکثر کارهای سخت و زمانبر را به دقیقه 90 موکول نکرده و به موفقیت های بیشماری می رسید. او اظهار می کند برای انجام کارها به سه آیتم نیاز دارید:

تصمیم گیری

اراده

انظباط

او اعتقاد دارد گاهی اوقات باید خودتان را تحت فشار بگذارید تا توانمندی هایتان نمایان شود.
 

 

منابع تحقیقاتی:

1- سایت راز موفقیت

2-خانه ان ال پی ایران

3- https://razemovafaghiat.com/product/the-compound-effect/

4-https://tehrannlp.com/20-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی