بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

قانون جذب ارکان مهم و اساسی ای دارد که غفلت از آن میتواند مسیر استفاده از این قانون را تیره و تار کند در این مقاله به بررسی 4 اصل اساسی قانون جذب می پردازیم که شاید تا کنون نمیدانستید.

 

۱. قانون جذب بر پایه نظریات علمی است

 

همان طور که میدانید اتم کوچکترین ذره تشکیل دهنده هر شی است که خود از ذرات کوچک تری به نام پروتن، نوترن و هسته تشکیل شده است. این پروتن و نوترون ها انرژی داشته و همین انرژی باعث میشود که به دور هسته بچرخند. از طرفی علم هسته ای ثابت کرد که شکافتن هسته اتم منجر به آزاد شدن انرژی بسیار زیادی میشود پس این موارد ثابت میکند که همه چیز در دنیا از انرژی ساخته شده اند. حال بعضی از این انرژی ها شبیه به هم و برخی دیگر متضاد هم هستند. از طرفی در علم فیزیک میخوانیم که شبیه ها همدیگر را جذب میکنند مثلا دوقطره اب که از یک جنس و شبیه به هم هستند را اگر خیلی به هم نزدیک کنیم همدیگر را جذب کرده و یکی میشوند. از طرفی اگر یک قطره آب و یک قطره روغن که شبیه و هم جنس نیستند را به هم دیگر نزدیک کنیم جذب یکدیگر نمیشوند. قانون جذب هم دقیقا همین را میگوید که انرژی های مشابه هم دیگر را جذب و انرژی های مخالف هم دیگر را دفع میکنند.

 

 

۲. قانون جذب هدف اصولی عمیقی ندارد

فراوانی ماده و ثروت مهم‌ترین تجلی‌هایی هستند که مردم برای جذب‌شان تلاش می‌کنند. در قانون جذب، انسان اهداف خود را به روشنی مشخص کرده و در نهایت به کائنات دسوتر میدهد تا اهداف او را تجلی ببخشند. البته این اصلا به آن معنا نیست که دست از تلاش در راه رسیدن به اهدافش بر میدارد چرا که می اندیشد هر رهی برای رسیدن به هدف که به ذهنش میرسد مسیری است که کائنات برای او مشخص کرده پس مسیر زندگی اش را بهبود میبخشد. لذا اشتیاق بسیار زیادی برای رسیدن به هدفش دارد.

 

۳. قانون جذب اقدام و عمل را نفی نمی کند

قانون جذب میگوید هر لحظه را با چنان اطمینان خاطری زندگی کنید که انگار همین الان خدا شما را به ارزویتان میرساند . یعنی در اصل از انسان ها میخواهد باور داشته باشند که خدا هر آنچه را که آنها میخواهند در اختیارشان قرار میدهد و برای رسیدن به آن هدف تلاش کنند. قانون جذب هیچ گاه نمیگوید که هیچ اقدام و عملی نداشته، در یک گوشه بنشینید و منتظر معجزه باشید. این باور اشتباهی است که برخی در مورد قانون جذب دارند و همین باور اشتباه هم باعث میشود به خواسته هایشان نرسند. در اصل قانون جذب میگوید جوری تلاش کن برای هدفت که انگار هر لحظه مطمنی خداوند هر آنچه برایت بهترین است را رقم میزند و زندگی ات را زیر و رو میکند.

 

4. در قانون جذب برای رسیدن به اهداف زمانبندی میکنیم.

بسیاری از اساتید قانون جذب میگویند برای رسیدن به خواسته های خود زمان تعیین کنید. مثلا در لیست اهدافتان بنویسید میخواهم تا آخر امسال فلان ماشین را بخرم و یا با انسانی با فلان ویژگی ها وارد رابطه شوم. این زمان بندی پویایی مغز را برای تلاش بیشتر نیز تقویت میکند و کمک میکند برای رسیدن به هدف در زمان مشخص تلاش بیشتری کنیم و همین امر باعث پیشرفت و رسیدن به اهداف و آرزوهایتان میشود.

منابع:

https://razemovafaghiat.com/keys-to-success-using-law-of-attraction/

https://razemovafaghiat.com/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%D8%B1%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D9%88-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA-%D8%B4%D9%88%D9%85/

 

https://razemovafaghiat.com/6-steps-to-attract-love/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی