بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

به زبان ساده ، قانون جذب توانایی جذب هرچه بیشتر تمرکز روی زندگی ما است.

اعتقاد بر این است که فارغ از سن ، ملیت یا اعتقاد مذهبی ، همه ما مستعد قوانین حاکم بر جهان ، از جمله قانون جذب هستیم. این قانون جذب است که از قدرت ذهن برای ترجمه هر آنچه در افکار ما است استفاده می کند و آنها را به واقعیت تبدیل می کند.

در اصطلاحات اساسی ، همه افکار در نهایت به چیزهایی تبدیل می شوند.

اگر بر روی نابودی و تاریکی منفی تمرکز کنید ، زیر آن ابر خواهید ماند. اگر روی افکار مثبت متمرکز شوید و اهدافی را داشته باشید که هدف آن دستیابی به آن است ، با یک عمل گسترده راهی برای دستیابی به آنها پیدا خواهید کرد.

به همین دلیل است که جهان یک مکان بی نهایت زیبا است.

قانون جذب حکم می کند هر آنچه را که بتوان تصور کرد و در ذهن داشت نگه داشت ، در صورتی که بخواهید برای رسیدن به مکانی که می خواهید اقدام کنید ، عملی می کنید.

 

قانون جذب چیست؟


قانون جذب یکی از بزرگترین اسرار زندگی است. تعداد بسیار کمی از افراد کاملاً آگاه هستند که قانون جذب چه تاثیری در زندگی روزمره آنها دارد.

خواه این کار را دانسته و ناآگاهانه انجام دهیم ، در هر ثانیه از وجود خود ، ما مانند مغناطیس انسان عمل می کنیم که افکار و احساسات خود را ارسال می کنیم و بیشتر از آنچه را که بیرون آورده ایم به خود جلب می کنیم.

متأسفانه ، بسیاری از ما هنوز نسبت به پتانسیلی که در اعماق خود قفل شده است چشم بسته ایم. در نتیجه ، خیلی راحت است که افکار و احساسات خود را کنترل نکنید. این افکار غلط را به بیرون می فرستد و احساسات و حوادث ناخواسته بیشتری را به زندگی شما جذب می کند.

با گفتن این موارد ، کشف اینکه قانون جذب در زندگی شما کار می کند ، باید دلیل بزرگی برای جشن باشد! هنگامی که قدرت جذب توسط شما درک شد دیگر مخفی نیست. بعلاوه ، شما آموخته اید که چگونه این موارد را به طور موثر در زندگی روزمره خود اعمال کنید ، ایجاد تمام آینده شماست.

 

تاریخچه قانون جذب


قبل از شروع یک سفر باورنکردنی به سوی روشنگری واقعی در قانون جذب ، مهم است که بدانید می توانید آن را در زندگی خود اعمال کنید و در صورت استفاده از ابزار صحیح می تواند موثر باشد. اعمال و عقاید موجود در این قانون باعث شعله ور شدن زندگی افراد بزرگ در طول تاریخ شده است.

قانون جذب چیست
صدها سال پیش برای اولین بار تصور می شد قانون جذب توسط بودای نامیرا به انسان آموخته شده است.

اعتقاد بر این است که او می خواست شناخته شود که "آنچه شما شده اید همان چیزی است که فکر کرده اید". این عقیده ای است که کاملاً در قانون جذب ذاتی است.

با گسترش این مفهوم به فرهنگ غربی ، اصطلاح "کارما" نیز مطرح شد ، این اعتقادی است که در میان جوامع متعدد محبوب است.

در طول قرن ها این درک مشترک بین بسیاری وجود داشته است که آنچه شما به دنیا می دهید (اعم از خشم یا خوشبختی ، نفرت یا عشق) در نهایت همان چیزی است که می تواند در نهایت به زندگی خود بازگردد.

این مفهوم ساده و آسان برای پیروی از چندین سال است که در بین بسیاری محبوب بوده است. این نشان می دهد که ایده قدرت جذب هیچ چیز جدیدی نیست. این در حال حاضر برای بسیاری از ما به روش های مختلف قابل تشخیص است.

اصول اصلی قانون جذب را می توان در آموزه های بسیاری از تمدن ها و گروه های مذهبی نیز کشف کرد.

به عنوان مثال ، در امثال 23: 7 ، عنوان شده است: "همانطور که یک انسان در قلب خود فکر می کند ، او نیز چنین است". اثبات ستایش از قوانین جذب را می توان در تمام اعصار کشف کرد. همه به روش های مختلف ضبط و آموزش داده شده اند ، اما هنوز هم برای یافتن همه بشریت وجود دارد.

 

آیا قانون جذب واقعی است؟


همانطور که قبلاً بحث شد ، قانون جذب و ارزشهای آن در طول تاریخ دیده شده است.

و بسیاری از زنان و مردانی که آثار خود را در این جهان برجای گذاشته اند ، نشان داده اند که قانون جذب یکی از بزرگترین قدرتهای روی زمین است. با شاعران ، هنرمندان ، دانشمندان و اندیشمندان بزرگی مانند شکسپیر ، بلیک ، امرسون ، نیوتن و بتهوون که بسیار دوست داشتنی هستند و همه این پیام را از طریق بسیاری از آثار خود منتقل می کنند.

بسیاری از مدافعان مدرن قانون جذب نیز وجود داشته اند. از جمله می توان به اپرا وینفری ، جیم کری و دنزل واشنگتن اشاره کرد.

علاوه بر این ، با بیش از 7.6 میلیون طرفدار فیس بوک ، بسیاری از داستان های موفقیت پیرامون قانون جذب وجود دارد.

چالش برانگیزترین قسمت در تصدیق و پذیرش حقیقت آنچه قانون جذب ارائه کرده است ، در حال درک این نکته است که تصمیمات شما در زندگی ، خوب و بد ، به تنهایی توسط شما شکل گرفته است.

برای بسیاری ، این می تواند یک قرص تلخ برای بلعیدن باشد ، به خصوص اگر احساس می کنید که به شما یا عزیزانتان در زندگی ضربات سختی وارد شده است.

با این حال ، وقتی کلید واقعی قانون جذب را فهمیدید ، می توانید با امید و شجاعت در دانش غالب که آزادید زندگی زندگی خود را بر عهده بگیرید و خود را برای همیشه از چرخه ترس رها کنید ، دوباره نگران باشید یا منفی نگری که مدت زیادی شما را عقب نگه داشته است.

علم پشت قانون جذب: واقعیت ، نه داستان
کار فیزیکدانان کوانتوم در طی سالهای اخیر به تابش بیشتر تأثیرات باورنکردنی قدرت ذهن بر زندگی ما و به طور کلی جهان کمک کرده است. هرچه بیشتر این ایده توسط دانشمندان و اندیشمندان بزرگ مورد کاوش قرار گیرد ، درک بیشتری از این خواهیم داشت که ذهن چگونه در شکل گیری زندگی ما و دنیای اطراف ما نقش مهمی دارد.

منابع:

https://www.thelawofattraction.com/what-is-the-law-of-attraction/

https://razemovafaghiat.com/keys-to-success-using-law-of-attraction/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی