بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برخی افراد به طرز عجیبی همیشه در زندگی خود به اصطلاح جفت شیش میاورند و آنقدر خوش شانس هستند که همیشه شرایط جوری رقم میخورد که به تمام آرزو ها و خواسته های خود برسند جوری که انگار، سرنوشت خود را نوشتند. با وجود چالش های زندگی این افراد حتی از سخت ترین شرایط هم سربلند بیرون می آیند چنانکه انگار معجزه ای رخ داده و آنها نجات پیدا کردند. اما واقعا چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟ اگر بدانید یک راز وجود دارد که با آن میتوانید زندگیتان را همانطور که میخواهید بسازید چه حسی به شما دست می دهد. اینجاست که مفهوم قانون جذب مطرح میشود. قانون جذب همان راز پنهان جهان است که چه به آن اعتقاد داشته باشید و چه به آن اعتقاد نداشته باشید در طول روز بارها در جهت های مثبت و منفی در حال استفاده از آن هستید. پس بیایید با این قانون شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید.

قانون جذب به زبان ساده و خودمونی میگوید، در زندگی به هرچیزی که مدام فکر کنید و برای آن انرژی بفرستید، برای شما اتفاق می افتد. در اصل شما روی هر موضوعی که با انرژی ذهنتان برای آن سرمایه گذاری کنید برنده شده و آن را به زندگیتان جذب میکنید. پس شما این توانایی را دارید که به سادگی با اعتقاد به قانون جذب ، آنچه می خواهید را بدست آورید. 

قانون جذب چیست؟

جلوه دادن سرنوشت و جذب انرژیهای مناسب ، البته یک مفهوم بسیار مشکل و فریبنده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی اجرای درست آن و ساختن زندگی که همیشه در آرزوی آن بوده ام با مشاوران، اساتید موفقیت داخلی و خارجی بسیاری مشورت کرده و ده ها جلد کتاب در این ضمینه مطالعه کردم، و نتیجه این تحقیقات را به صورت 11 راز که با آن میتوانید قانون جذب را مانند یک موم در دستان خود بگیرید، در این مقاله برای شما شرح می دهم.

1. یک مسیر و برنامه واضح و روشن برای خود ترسیم کنید و یا به عبارتی نقشه راه را همراهتان داشته باشید.

"قانون جذب بسیار ساده است. شما باید بدانید که چه می خواهید و سپس بر روی جنبه های مثبت آنچه میخواهید تمرکز کنید. اگر روی مثبت ها تمرکز کرده مثبت جذب میکنید و اگر روی موارد منفی تمرکز کرده اتفاقات ناخواسته را به صورت زنجیره ای به زندگیتان جذب میکنید.  این جایی است که گفته" بدبختی "را دوست دارد. انرژی از سطح پایین جمع می شوند. پس اگر همین انرژی های مثبت کوچک را برای خود حفظ کنید و سعی کنید در مدار انرژیک خود مثبت مانده و فرکانس های مثبت بفرستید سطح انرژی شما به حدی بالا می رود که معجزه رخ میدهد.

آشکار کردن سرنوشت در ابتدا به شما متکی است که می خواهید آنچه را می خواهید تعیین کنید ، یک برنامه مشخص برای رسیدن به آنجا و مشخص کردن مثبت در مورد نتیجه به دست آورید.

"دانستن اینکه می خواهید چیز جدید و متفاوتی را امتحان کنید ، اولین قدم است. فهمیدن جایی که در آن اشتباه رفته اید ، قدم بعدی است. شناخت مکانهای منفی در زندگی شما ، و اشتباهاتی که انجام داده اید ، گام های بعدی مهم در استفاده از رویکرد مثبت برای آشکار کردن سرنوشت خود. و سرانجام ، روی نیت ها و رفتارهایی که برای موفقیت های شما مثبت و محور هستند ، تمرکز کنید. "

 

2. نتیجه هر چالشی در زندگی مثبت است پس مثبت اندیش باشید

در جایی نقل قولی از بزرگی میخواندم که میگفت نتیجه و آخر و عاقبت هرچالشی در زندگی مثبت است، پس اگر اکنون شرایط آنطور که میخواهید نیست، بدانید هنوز به پایان آن حادثه نرسیده اید.فراموش نکنید که هر بار که یک فکر منفی فکر کنید ، برای نفی آن به سه نکته مثبت نیاز دارید ، اگر تمام انرژی مثبت خود را روی یک نتیجه مثبت متمرکز کنید ، این اتفاق خواهد افتاد. شما می توانید نتیجه این کار را با دعا کردن مشاهده کنید ، از تاثیر مناجات با خدا و درخواست کردن از او غافل نشوید این کار معجزه میکند. 

3. توجه به نکات منفی زندگی نتایج منفی زیادی را به همراه می آورد

"اگر توجه خود را روی منفی متمرکز کنید ، مجدداً انرژیهای کمتری را جذب می کنید و بله ، در نهایت منفی ایجاد می کنید. سعی کنید در یک ساعت شلوغ یک پارکینگ در بازار ایجاد کنید. بر فضای خود متمرکز شوید ، آن را پیش بینی کنید ؛ اجازه ندهید. هر گونه فکر منفی به ذهن شما بیفتد و به سادگی مثبت بمانید ممکن است شما را چندین بار تمرین کنید تا درست آن را بفهمید ، اما بعد به ماهیت دوم تبدیل می شود. طرف دیگر این نیز از نظر روانشناختی است ، اگر شما همچنان روی چیزی تمرکز کنید ، به طور کلی شروع می کنید به این باور برسید که درست است ، و سپس در نهایت این امر به حقیقت پیوست ، زیرا به دنبال آن قطار فکری هستید

 

4- تجسم سرنوشت همیشه پیش بینی شما نخواهد شد

ممکن است اتفاقات دقیقا به همان شکل که پیش بینی کرده اید رخ ندهند. مهم نیست. مهم این است که در نهایت بهترین اتفاق برایتان می افتد. مثلا در ذه خود مجسم کرده اید که یک شرکت طراحی سایت زده و موفق به کسب ماهانه 100 ملیون تومان میشوید اما شاید یک پیشنهاد کاری دیگری در مسیر دیگری داشته باشید و از راه دیگری آن پول را جذب کنید. میخواهم بگویم شاید مسیر با آنچه تجسم کرده اید فرق داشته باشد اما نهایتا نتیجه یکسان است.

آشکار ساختن سرنوشت با تحقق خواسته های شما ارتباطی ندارد مانند یک جن فرضی موجود در بطری ممکن است قدرت انجام آن را داشته باشد ، اما آنچه که شما روی آن سرمایه گذاری می کنید همیشه به شکلی یا شکل ظاهر می شود. آنقدر آگاه باشید و به آنچه می خواهید متمرکز شوید ، فراموش نکنید که منتظر چیزی بزرگتر باشید.

 

5- آشکار کردن سرنوشت شما را در کنترل کامل شادی شما قرار می دهد

 

وی گفت: "اگر احساس کنترل زندگی خود را دارید ، بیشتر از اینکه از رختخواب بیرون بیایید و از روز خود لذت ببرید ، خوشحال و هیجان زده می شوید. اگر احساس می کنید که برده شغلی هستید ، بیشتر اوقات بدبخت و عصبانی خواهید شد. اگر بتوانید زندگی ، شغل ، خانواده ای را که می خواهید ایجاد کنید ، آن را گرامی داشته و روزانه هیجان زده خواهید شد. فواید آشکار سرنوشت واضح است: اگر احساس می کنید قدرت کنترل آینده خود را دارید ، روزهایتان بسیار امیدوارکننده تر ، عملی تر و به طور کلی خوشحال خواهید شد.

6. تکرار تأییدهای روزانه از سرنوشت آشکار پشتیبانی می کند

"تقریباً سه بار تکرار ایده های مثبت برای نفی افکار منفی طول می کشد. یک تابلوی بینایی را امتحان کنید. پنج مورد را که می خواهید روی این ماه تمرکز کنید ذکر کنید و دائماً آنها را مثل مانترا روزانه تکرار کنید. برای مثال ، صفحه چشم انداز من می گوید:" پول از همه جهت به من پرواز می کند. بعضی اوقات ، من مشتری پردرآمد می گیرم و بعضی اوقات ، من به سادگی یک چهارم را در خیابان می یابم. نکته این است که ، پول از هرجایی به من می آید .پس از اینکه روی آنچه می خواهید تمرکز کنید ، باید در آن طرز فکر خود را حفظ کنید. شما اجازه می دهید تا افکار منفی وارد شوید ، تمام کارهایی را که انجام داده اید معکوس یا نفی کنید. "


قاعده مهم سرنوشت آشکار است: مثبت باشید. از لحظه ای که هر روز صبح از خواب بیدار می شوید تا لحظه ای که سرتان هر شب به بالش می رود ، انرژی و افکار شما باید به تأییدات مثبت اختصاص یابد. هرچه بیشتر به آن فکر کنید ، بیشتر به آن اعتقاد دارید ، بیشتر به دیدن آن می روید.

 

7. کارما را دست کم نگیرید. از هر دستی بدهید از همان دست میگیرید

قانون کارما به صورت کاملا سلیس قانون جذب را توضیح میدهد. یعنی اگر فکر می کنید منفی هستید منفی خواهید گرفت. مثلاً اگر بگویید" من هیچ وقت برنده نمی شوم "و وارد یک قرعه کشی می شوید. ، شما قطعا بازنده خواهید شد چراکه شما اعلام کردید که نمی خواهید. اگر بر پیروزی متمرکز شوید و شخص در کنار شما انرژی مثبت تری نسبت به آنچه در اختیار شما قرار می دهد ، برنده نخواهید شد. انرژی می خواهید به عقب برگردید. اگر می خواهید شادی کنید ، به دنبال شادی می گردید و خود را با آن احاطه می کنید و مال شما رشد خواهد کرد. "


فقط راه های بسیاری وجود دارد که می توانید آن را بگویید: درک ، باور ، دستیابی. آنچه را می خواهید بدانید ، باور داشته باشید که می توانید آن را به دست بیاورید ، با اعمال اعتماد به نفس و مثبت آن را به دست خود تبدیل کنید. شما همچنین می توانید به این مانند مفهوم پرداخت آن به گذشته نگاه کنید: اگر کاری خوب انجام دهید ، عالم به شما بازپرداخت می کند ، و حلقه بازخورد ادامه می یابد.

منابع:

https://razemovafaghiat.com/

https://razemovafaghiat.com/keys-to-success-using-law-of-attraction/

https://www.verywellmind.com/understanding-and-using-the-law-of-attraction-3144808

  • ۰۰/۰۲/۰۸
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی