بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

قانون جذب چیست ؟

تا کنون اساتید زیادی، تعاریف متعددی را در پاسخ به این سوال که قانون جذب چیست ارائه دادند که هرکدام از این تعاریف بخشی از این قانون را توضیح میدهد. عده ای قانون جذب را با واژه هایی چون ” راز کائنات “ و یا  ” قانون جذب کائنات” تعریف کرده اند و گروهی دیگر نیز آن را به بخش های مختلفی طبقه بندی کرده اند و سعی کرده اند که از این موضوع نتایج موضوعی در زندگی انسان ها بگیرند. راستش را بخواهی هر دو سبک تعریف در مورد قانون جذب کاملا صحیح است و در نهایت هر کدام از این تعاریف را که درک کنید میتوانید به ماهیت قانون جذب پی ببرید. چراکه قانون جذب همان راز کائنات است که، عده ای آن را درک کرده و زندگی خود را در تمام جنبه ها متحول کرده اند و این راز را از دیگران پنهان کرده تا موفقیت را فقط به نام خودشان به ثبت برسانند.

 

قانون جذب

قانون جذب یعنی فرض کنید در طول یک دایره حرکت میکنید. شما از هر گوشه که حرکت کنید نهایتا به مرکز آن داایره میرسید که آن مرکز دقیقا همان قانون جذب است. 

پس مهم ترین نکته این است که ما اصطلاحات لازم در این حوزه را بشناسیم و به دنبال اصل و به دنبال منبع اصلی این تعریف و این قانون در دنیا باشیم. همه ما انسان ها در زندگی خواسته ها و آرزوهایی داریم که افکار ما را به خود درگیر کرده و مجموع این خواسته ها و اهداف زندگی ما را تشکیل میدهد و یا به عبارتی ” ساختمان زندگی ما را خواسته ها و آرزوهایمان تشکیل میدهند.”.

هر آدمی در کنار خواسته ها و آرزوهای خودش ، احساساتی را با خودش حمل می کند که بطور بسیار مستقیم روی خواسته و آرزویی که دارد تاثیر می گذارد. مثلا کسی خواستار جذب یک رابطه رویا ایی است اما احساساتی که نسبت به رابطه دارد این است که بخش اعظمی از روابط را خیانت ها و دوست نداشتن ها تشکیل داده اند. و یا یکی خواستار جذب پول است و باور دارد به هرکاری که دست بزند می تواند پول خوبی از آن بدست آورد. اما احساساتی که هر آرزو را دنبال می کنند ، دقیقا چیست و چه تاثیری در جذب آرزو دارد؟ تصور کنید که در خیابان با رفیق خود در حال قدم زدن هستید و ناگهان خودرویی که همیشه آرزوی خریدش را داشته اید ، از جلوی شما عبور می کند.

قانون جذب
طبیعی است که این خواسته ی شما و آرزوی شما به داشتن آن خودرو ، شما را چند ثانیه خیره می کند و بعد احساسی در دل شما زنده می شود و میگویید  :

” من آخرش این ماشینو می گیرم.”

رفیقتان به شما می گوید : ” ما که از این پولا نداریم ، خوشبحال اونی که داره . “

و شما در جواب به او می گویید که  : ” پولش رو هم بدست می آریم.

من میدونم که روزی در نزدیک ترین موقع ممکن ، این ماشین مال من خواهد بود. “.

خب ، حالا می توانیم درک درست تری از خواسته ها و آرزوها و تمامی احساساتی که به دنبال آرزوها هستند ، داشته باشیم. همه ی ما نسبت به خواسته ها و آرزوهایمان احساساتی دقیقا مانند همین دو دوست داریم.

احساساتی که در ما شکل می گیرند ، می توانند بسیار متفاوت باشند. می توانند ترکیبی از حسرت و غصه باشند و یا ترکیبی از نشاط و شور و شوق و امید باشند.

اما در نگاه کلی این احساسات بسته به مثبت یا منفی بودنشون فرکانس های ارسال میکند که میتواند منجر ب جذب و یا دفع خواسته ها شوند اما چطوری؟ ببینید نکته اصلی اینجاست که فرکانس های هم نام(شبیه به هم) هم دیگر رو جذب میکنند و فرکانس های غیر هم نام همدیگرو دفع میکنند. یعنی احساسات منفی فرکانس نخواستن که منفی است را جذب میکنند و احساسات مثبت فرکانس خواستن را جذب میکنند ک مثبت است.

پیام اصلی قانون جذب چیست؟

” جهان و هر آنچه که در آن وجود دارد ، از تمامی خواسته ها و آرزوهای شما استقبال می کند و این حق را در اختیار شما قرار میدهد که به هر چه که می خواهید دست پیدا کنید. اما نکته ی مهم این جاست که چگونه به این خواسته ها نگاه می کنید.

جهان به شما می گوید:

” که من آماده ام تا تو هر چه می خواهی را تقدیمت کنم ، اما این کاملا وابسته به احساسات توست. اگر تو احساس مثبتی داشته باشی و آنچه را که می خواهی ، با شور و شوق و با هر آنچه که در دلت از امید رسیدن به خواسته هایت داری لمس کنی و بخواهی ، آنگاه مسیر رسیدن به این خواسته برای تو هموار است و من بعنوان یک انرژی گران بها و قدرتمند ، خواسته ی تو را به دستت می سپرم.

اما اگر در مقابل شما انسان ضعیفی باشید و تمام آنچه که در سر بعنوان یک خواسته و یا یک آرزو داریدد را از یک نمای دور از دسترس ببینید و نسبت به بدست آوردنش ناامید باشید ، آنگاه است که دنیا به شما خواهد گفت  : ” متاسفم دوست من ، من نمی توانم برای تو کاری بکنم چون تو در دلت نمی خواهی که به خواسته ات برسی و هر بار که سرش غر بزنی و یا اینکه آن را دور از دسترس ببینی ، خواسته ات دور تر و دور تر می شود. ” 

قانون جذب به شما این قدرت را میدهد که، تمام آنچه را میخواهید میتوانید با یک احساس مثبت جذب کنید. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید ، این است که قانون جذب چطور عمل می کند.

 

سخن پایانی

قانون جذب و هر آنچه که باید درباره ی آن اطلاعات کسب می کردید ، در مقاله ی بالا خدمتتان تقدیم شد. این وظیفه ی ما بود که شما را با این قانون موثر و تاثیر گذار در دنیا آشنا کنیم و حال نوبت شماست که مهرتان را نصیب دنیای خود کنید و با توجه به آنچه که در این مقاله آموخته اید ، ذهنتان را آماده کنید و خواسته هایتان را بر روی بوم هستی نقش بندی کنید و دست به عمل بزنید. موفق، سربلند و پیروز باشید.

منابع: 

https://razemovafaghiat.com/

https://razemovafaghiat.com/keys-to-success-using-law-of-attraction/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی