بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دزدگیر منزل

دزدگیر منزل یکی از تجهیزات حفاظتی از منازل مسکونی است که در کنار دوربین مداربسته بسیار کاربرد دارد. چرا که در دنیای امروزی و افزایش میزان دزدی ها میتوان گفت محافظت از خانه از اصلی ترین دغدغه های افراد است. استفاده از دزدگیر منزل بسیار حیاطی است. طبق آمار های اخیر 60 درصد از دزدی ها از در زمان ظهر هنگامی که اغلب افراد سرکار هستند رخ میدهد. اگر دزدگیر منزل نباشد خانه ها به سادگی مورد سرقت قرار میگیرند. 

دزدگیر منزل چطور کار میکند؟

اغلب دستگاه های دزدگیر منزل باتری خور هستند تا در صورت قطعی برق، برق دستگاه قطع نشده و دزدگیر منزل شما خاموش نشود. چرا که در این صورت سارقین برای دزدی از منزل شما کافیست برق را قطع کرده تا دزدگیر منزل شما از کار می افتد.  نکته مهم این است که تاریخ انقضای باتری دزدگیر را حتما باید چک کنید تا مطمئن شوید در زمان قطع برق هم دزدگیر منزل  شما به خوبی کار میکند. به این سیستم ها می توان دوربین های مدار بسته، حسگر نشت گاز، حسگر اعلام حریق و… را نیز متصل نمود. برای کنترل فضاهای وسیع از چشمی های خطی حساس به حرکت استفاده می شود. برای حفاظت از پنجره ها و درب ها از حسگر شوک (شوک سنسور) و حسگر تشخیص صدا استفاده می گردد.

سوالات پرتکرار در مورد دزدگیر منزل

۱- دزدگیر منزل چیست ؟

دزدگیر منزل یکی از مهم ترین ملزومات امنیتی در قرن ارتباطات به حساب می آید.

۲- قیمت دزدگیر منزل چقدر است ؟

 قیمت یک دستگاه دزدگیر منزل، چشمی، بلندگو و … به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور مثال برند تولید کننده دستگاه، ضمانت کالا، امکانات دستگاه و .... همچنین لازم است که محل مورد نظر مشتریان بررسی شود تا تعداد چشمی ها، مگنت ها، میزان کابل کشی و… مشخص شده و کاملا نیاز سنجی شود تا تمامی نیاز های مشتری برطرف شود. 

۳- مدت زمان نصب دزدگیر منزل چقدر طول میکشد ؟

نصب دزدگیر پیش زمینه هایی از جمله مهیا کردن یک عدد سیم کارت فعال ( برای دستگاه های سیم کارتی) وجود منبع برق ۲۲۰ ولت در محل و …را میطلبد. چنانچه مقدمات نصب مهیا باشد، نصب دزدگیر منزل بین ۵ ساعت تا نهایتا یک روز به طول می انجامد.

برچسب ها: بهترین دزدگیر منزل، بهترین دزدگیر منزل قیمت، قیمت دزدگیر منزل، انواع دزدگیر اماکن، بهترین دزدگیر بیسیم منزل، نصب دزدگیر منزل، سنسور دزدگیر منزل، دزدگیر منزل ارزان،

  • ۰۱/۰۶/۰۵
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی