بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نظارت گستر ایمن

دوربین دام (dome)دوربین مداربسته ای  نیم کره ای شکل و بدون پایه است که اصطلاحا به آن دوربین سقفی نیز میگویند. توجه داشته باشید که دام یک قابلیت نیست بلکه نوعی از شکل ظاهری است پس اگر بخواهیم دوربین مداربسته را به لحاظ شکل ظاهری آنها دسته بندی کنیم، عناوینی چون دوربین دام، دوربین بولت، دوربین اسپیددام، چشم ۳۶۰ درجه، دوربین لامپی و … مطرح میشود.  دام یکی از این دسته بندی ها است که قصد داریم در این مقاله از سری مقالات آموزشی هلدینگ نظارت گستر ایمن به آن بپردازیم.

بگذارید روایت عبدالرضا حکیمی را با این مثل معروف آغاز کنیم که از زمان‌های دور مرسوم بود زمانی که از کسی می‌پرسیدیم علم بهتر است یا ثروت، باید یک پاسخ کلاسیک می‌داد : «علم»؛ اما واقعیت این است که ثروت‌آفرینی با تکیه بر علوم روز جهان در دنیای امروزی بسیار ارزشمند می‌باشد. این اصل همان چیزی است که از آن به عنوان تلفیقی از علم و ثروت نام می‌بریم. این همان شاه کلید موفقیت است که عبدالرضا حکیمی از سنین بسیار پایین بر آن واقف بود. از این‌رو در کنار علم‌آموزی که خانواده اش بر آن تاکید فراوانی داشتند، بخش زیادی از فکر و ذکرش یافتن روش‌های نوین ثروت‌آفرینی بوده است.

بهترین دوربین مداربسته بی سیم دوربینی است که بیشترین تناسب را با شرایط شما داشته باشد. دوربین های بیسیم نیاز به سیم کشی تخصصی با استفاده از سیم و کابل و تعلقات نداشته و در نتیجه نصب بسیار آسانی دارد. انتقال تصویر در دوربین مداربسته بی سیم بدون سیم و از طریق وای فای انجام میشود، اما این دوربین ها برای اتصال به منبع تغذیه الکتریکی از یک سیم استفاده می کنند. در هر حال اگر میخواهید دوربین مداربسته شما اصلا سیم نداشته باشد نوع خاصی از دوربین مداربسته بی سیم است که به آن شارژی میگویند و هیچ گونه نیازی به سیم نداشته و از طریق یک منبع باتری تغذیه میشود را تهیه کنید. بزرگترین حسن دوربین مداربسته بیسیم این است که در هر محیطی که قادر به نصب دوربین معمولی نباشید، میتوانید دوربین بیسیم را نصب کنید و از آنجایی که این دوربین ها سیم ندارند جابجایی آنها بسیار راحت است.

با تولید دوربین های تحت شبکه تقریبا میتوان گفت، تولید دوربین های آنالوگ منسوخ شده و هیچ تکنولوژی و ایده ی جدیدی در دنیای آنالوگ وجود ندارد. استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه و NVR با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب آن می تواند یک جایگزین مناسب برای سیستم مدار بسته آنالوگ باشد.

این دوربین های مدار بسته از بدنه پلاستیکی برخوردارند که در برابر ضربات ضعیف مقاوم می باشد.
دیگر مشخصات این دوربین های مدار بسته این است که امکان انتقال تصویر بر روی موبایل یا تبلت های ios و اندروید می باشد
همچنین دوربین های مداربسته از حافظه میکرو اس دی تا ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند.
یکی از مشخصات برتر دوربین های مداربسته لامپی دارا بودن لنز ۳۶۰ درجه با کیفیت ۲ مگاپیکسل می باشد که می تواند محیط را به طور کامل پوشش دهد
تصاویری که بر روی حافظه ۶۴ گیگابایت دوربین مداربسته لامپی ذخیره می شود تا یک هفته ذخیره شده و پس از آن به صورت اتوماتیک دوربین حافظه را پاک میکند.
شما می توانید تصاویری که در دوربین مداربسته لامپی ذخیره شده است و برای موبایل مشاهده کنید بدون اینکه حافظه میکرو اس دی را از دوربین مداربسته خارج کنید.
مشخصه بعدی برتر دوربین های مداربسته لامپی قابلیت مکالمه بسیار مناسبی می باشد که این دوربین ها از آن برخوردارند.

همچنین نصب و فعال سازی دوربین های لامپی بسیار راحت بوده و هر فردی می تواند به راحتی این دوربین ها را نصب و از آن استفاده نمایید

  • ۰۱/۰۵/۱۹
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی