بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

بررسی مفاهیم قانون جذب

توضیحات من در باب قانون جذب

در این وبلاگ میکوشم تا دانسته ها، تحقیقات، تجارب و علایقم را در مورد قانون جذب، قانون جذب پول، قانون جذب عشق و ... با شما به اشتراک بگذارم.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دوربین دام چیست

دوربین دام

دوربین مداربسته ، انواع مختلفی دارند. برخی از این دسته بندی ها بر اساس برند تولید کننده می باشد، نظیر دوربین مداربسته داهوا و برخی دیگر از این دسته بندی ها بر اساس شکل ظاهری این دوربین ها می باشد. مانند دوربین دام، بولت، اسپیددام و…

ساختار ظاهری دوربین، قابلیت ها و امکانات دوربین همگی مواردی هستند که باتوجه به نیاز کاربران، معماری داخلی محیط، شرایط جوی و… دوربینی را برای کاربر خاصی کارآمد و برای کاربر دیگر ناکارآمد میکنند.دوربین های دام معمولا برای مراکز اداری، تجاری، منازل و … کاربرد دارند.

ویژگی های دوربین دام

در ادامه به بررسی ویژگی های  دام خواهیم پرداخت:

مقاومت بالا:

دوربین دام معمولا در مقابل ضربات خارجی و حتی دستکاری و اقدام به هک بسیار مقاوم هستند چراکه از استانداردهای IK08 و IK10 پشتیبانی می کنند.

ضد نفوذ آب، گرد و غبار:

از دیگر ویژگی های دوربیـن دام عدم نفوذ آب و گردوقبار به داخل دوربین است و همین امر موجب شده است تا در شرایط خاص از این دوربین ها در فضای بیرونی نیز بتوان استفاده کرد. البته دوربین های بولت به خاطر شکل ظاهری، برای محیط های داخلی پرکاربردتر هستند.چراکه به راحتی بر گوشه های دیوار و سقف نصب می شوند.

نصب آسان و سریع:

دوربینهای مداربسته دام، نصب و راه اندازی نسبتا ساده ای دارد و از دوربیـن های بولت ساده تر نصب میشود.

انواع دوربین دام

دوربیـن دام را بر اساس تکنولوژی ساخت و نوع لنز آن به چند دسته تقسیم میکنند که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت:

انواع دوربین دام بر اساس تکنولوژی

دوربین دام

1- دوربیـن مداربسته دام آنالوگ HD

دوربین دام آنالوگ از آنجا که قیمت نسبتا پایینی دارد، بسیار پرطرفدار است. از این رو اکثر افرادی که به تعداد زیادی دوربیـن برای نظارت بر محیط خود نیاز دارند، از دوربیـن مداربسـته دام آنالوگ استفاده میکنند. شما میتوانید با خرید یک دستگاه dvr و کانکت کردن دوربیـن های دام به آن، با کمترین هزینه و قیمتی مقرون بصرفه تصاویر یکپارچه ای دریافت کنید.

۲- دوربین مداربسته ip دام 

این نوع از  دام از آنجایی که تحت شبکه است، یک دوربیـن کنترل از راه دور را در اختیار شما قرار میدهد. این نوع از دوربین ها انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و با اندک تجهیزاتی بسیار مجهز و کارآمد تر هم میشوند. لذا به تمام افرادی که محدودیت مالی ندارند دوربیـن دام تحت شبکه را پیشنهاد میکنیم.

انواع دوربین دام بر اساس نوع لنز

دوربین دام

نوع لنز دوربین مداربسته از اساسی ترین آیتم هایی است که بر کیفیت تصویر و زاویه دید دوربین تاثیر میگذارد.یکی از عواملی است که در کیفیت تصویر و زاویه دید دوربین مداربسته تاثیر می گذارد. دوربیـن دام بر اساس نوع لنز به دو دسته لنز ثابت (Fixed Lens) و لنز متغیر (Varifocal Lens) تقسیم می شوند.

دوربین دام با لنز فیکس

این دوربین ها زاویه دید گسترده ای دارند و فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند. البته هرچقدر فاصله کانونی کمتر باشد، زاویه دید بیشتر بوده و در عوض کیفیت تصویر کمتر میشود.  بطور مثال دام با فاصله کانونی ۴ میلیمتر زاویه دید بیشتری نسبت به دوربـین دام ۶ میلیمتر دارد.

دوربیـن مداربستـه دام با لنز وریفوکال

در این نوع از دوربیـن مداربسـته دام امکان تنظیم میدان دید (فاصله کانونی لنز) دوربـین خود را بصورت دستی در هنگام نصب دوربیـن دارید. پس اگر دوربیـن مداربسته خود را برای تصویر برداری فقط از یک قسمت میخواهید و میدان دید مشخصی مدنظرتان است، دوربیـن دام با لنز وریفوکال انتخاب مناسبی برای شما است.

منبع: negaco.com

  • ۰۱/۰۵/۱۹
  • سارا صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی